ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה כוללת פוליסת ביטוח רכב?

פוליסת ביטוח רכב – זה מה שאתם תרים אחריו ודאי לאחר רכישת רכב חדש או כשאתם נאלצים להחליף את הפוליסה מדי שנה בשנה. ראשית יש לודא קיומו של ביטוח חובה תקף לגבי כל הנהגים הקבועים ברכב, ולאחר מכן ניתן לרכוש ביטוח מקיף וצד ג´. נשמע כמו שלושה ביטוחים – לא בעיה למצוא בשוק את הביטוח הבא שלכם. האמנם? מסתבר, שחברות ביטוח רבות מתחרות על הזכות להכניס אתכם אל שורותיהן כמבוטחים – ובמיוחד אם אתם נטולי שלילות רישיון או תביעות ביטוח בהן הורשעתם בשלוש השנים האחרונות.

פוליסת ביטוח רכב – זו חבילת ביטוחים?
ישנן שלוש פוליסות לביטוח רכב, וסך הכל  - חבילת ביטוחים שלמה אחת שמורכבת מהן, כיון שכל פוליסת ביטוח – חובה, מקיף וצד ג´ היא פוליסה שמעניקה כיסוי על מקרים אחרים; ביטוח חובה הוא ביטוח של נזקי גוף מתאונת דרכים, ביטוח מקיף הוא ביטוח שבו הרכוש (הרכב) מבוטח ללא קשר לשאלת הגורם האחראי לנזק, ואילו בביטוח צד ג´ ישנו קשר למי שאשם – וכשתובעים את הפיצויים מן האשם – הביטוח משלם.

גובה ההחזרים
הרי אתם משלמים אלפי שקלים לשנה, ולא תרצו לדעת מה גובה הכיסוי וההחזרים שתקבלו בהתאם לכך? ובכ, כדי להבין אילו החזרים תקבלו, יש להתייחס לכל סוג של פוליסה שבה תבחרו לבטח. ביטוח חובה אותו חייבים לרכוש – אמנם יש בו אותם הכיסויים בין כל החברות אולם גובה תקרת הביטוח משתנה. לגבי הביטוחים המקיפים – ניתן להוסיף מעבר לסטנדרט גם את הכיסויים הנוספים, לשלם עבורם אולם להרוויח הרבה יותר.

כיסויים והרחבות בביטוח המקיף
הכיסויים וההרחבות בביטוח רכוש יכולים לכלול ביטוח של גניבת הרכב, ביטוח לתאונות דרכים, ביטוח נזקי טבע, חבלה ברכב על ידי גורם זדוני, התלקחות הרכב ועלייתו באש ועוד. הכיסויים הנוספים – גרר ושירותי דרך, כיסוי תכולה ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר