ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך לבחור ביטוח רכב?

ביטוח רכב הוא מוצר בעל מרכיבים רבים. ככל שתהיו בקיאים יותר במרכיביו, תוכלו לשלוט בהוצאותיכם על הרכב – הן בשנה שבה לא התרחשו תביעות ביטוח לרכב והן בשנה שבה מתנהלות תביעות ביטוח רכב כשסכום הפיצויים תלויים בתקרת הביטוח שנקבעה מראש. בתחילת שנות ה2,000 החל עידן הביטוח הישיר בכל חברות הביטוח – ותהילתם של סוכני ביטוח לרכב הלכה ודעכה. כך בחירת חברת הביטוח שבה הרכב יבוטח טיפסה על כתפי המבוטחים, שכעת נותרו ללא ידע מקיף בנושא הביטוח בכלל והביטוח לרכב בפרט – ואילו אמורים לבחור את חברת הביטוח שתהיה המשתלמת ביותר.

ישנם שלושה ביטוחים אפשריים לרכב
שלושת הביטוחים הם ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ לרכב. כל ביטוח יכול להירכש בנפרד מחברת ביטוח אחרת על פי הצעה משתלמת, אולם לא חייבים לרכוש את כולם. החוק מחייב רכישתו של ביטוח חובה בלבד, אולם הביטוחים הנוספים הם ה"משומשים" יותר, משום שתביעות רכוש נפוצות יותר מתביעות גוף. היות והביטוח הזה מורכב יותר ומגוון ואף בנוי על פרמטרים נוספים המבדלים ביטוח מקיף אחד מרעהו, יש לשים לב ליותר הבדלים בין פוליסת ביטוח של חברת ביטוח אחת לשנייה, ולהבין מה כל סעיף בפוליסה מתכוון והאם זה משתלם.

דוגמאות למה לשים לב ברכישת פוליסת ביטוח לרכב
חברות ביטוח רכב או שמאים עלולים לטעון ולהטעות בכך שאין זכאות של חלקי חילוף מקוריים לרכב מעל לגיל שנתיים לרכב אלא תחליפיים בלבד.  חברת ביטוח מציעה בביטוח המקיף סל חלפים מסוים בעל ייחודיות לרכב – בדרך כלל OEM, או חלף משומש במידה ולא ניתן להשיג חלף מקורי חדש. לפעמים זה מה שעלול להפוך ביטוח מקיף זול לביטוח יקר מעט יותר – אך משתלם.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר