ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה

ביטוח חובה לרכב הינו ביטוח בסיסי אשר אותו חייב לרכוש כל בעל רכב במדינת ישראל. נסיעה ברכב ללא פוליסת ביטוח חובה בתוקף הינה עבירה על החוק ולצידה עונשים קבועים בחוק.
 
מה מטרת פוליסת ביטוח החובה?
פוליסת ביטוח החובה מאפשרת לבעל הרכב לקבל הגנה ביטוחית בגין נזק גופני שארע לאחד מיושבי הרכב או לצד שלישי עקב הנסיעה ברכב המבוטח.
 
מה כולל הכיסוי הביטוחי?
הכיסוי הביטוחי בביטוח החובה כולל את כל ההוצאות הרפואיות שנגרמו עקב התאונה, פיצוי בגין אובדן השתכרות, ובנוסף גם פיצוי על הסבל והכאב של הנפגע.
 
מהם הפרמטרים שלפיהם נקבע מחיר ביטוח החובה?
מחיר פוליסת ביטוח רכב החובה נקבע על פי מספר פרמטרים הקשורים באופן כללי לשני תחומים. הראשון הינו הנהגים המיועדים לנהוג ברכב והשני הינו פרטי הרכב עצמו. בטרם תרכשו את ביטוח החובה, עליכם להכין מראש את הפרטים הללו. להלן הפרטים אותם תצטרכו למסור לנציג: מין הנהג, גיל הנהג, ותק נהיגה, היסטורית תאונות, סוג רכב, שנת רכב, נפח מנוע, כרית אויר.
 
למה כדאי להשוות מחירים?
שינויים בשוק ביטוח החובה בשנים האחרונות יצרו פערים אדירים במחירי פוליסות ביטוח החובה לרכב. הפערים יכולים להגיע למאות ואלפי שקלים בעבור אותו הרכב בדיוק, אצל שתי חברות שונות. מסיבה זו, חייבים בעלי הרכבים בישראל לבצע השוואת מחירים בכל שנה ולוודא כי הם משלמים  מחיר משתלם וכדאי בעבור פוליסת הביטוח..

כתבות נוספות בנושא ביטוח חובה:
ביטוח חובה ליום
מה זה ביטוח חובה
נסיעה ללא ביטוח חובה
כמה עולה ביטוח חובה
נסיעה בלי ביטוח חובה
מחשבון ביטוח חובה משרד האוצר

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | עורכי דין נזיקין | ביטוח נסיעות לחו"ל |  צור קשר