ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תפקיד האקטואריה בקביעת פרמיית הביטוח המקיף לרכב

אקטואר הינו מי שמתמחר את הסיכונים שבחברת הביטוח. למעשה, בידו נמצא מפתח המחירים לפוליסות השונות שתציע חברת הביטוח שהוא מייצג. האקטואר בחברת ביטוח רכב מתחזק את מנגנון התמחור של התעריפים ומחשב את עתודות הביטוח עבור מוצרי רכב. הוא יתמחר את מוצרי הביטוח השונים, ינתב את הנתונים המתקבלים באופן קפדני, יפיק את דו"חות הרווחיות, יעבוד מול גורמים בארץ ובחו"ל ויהיה אחראי על עוד תחומים. עליו להיות בוגר תחום אקטואריה ובעל ידע בתכנות או בתוכנות סטטיסטיות שונות.

משתנים רבים למשוואה
ככל שישנם גורמי סיכון רבים המתארים את הסיכונים בביטוח הרכב אותו מעוניינים לרכוש, אלו משנים את פני המחירים באופן גורף עבור הפוליסה כולה. האקטואר יקבע את עתודות הביטוח ובתנאים השונים. האקטואר למשל יקבע עבור חברת הביטוח מתי נהג בן 22 הוא צעיר או שאינו נהג צעיר כיון שהוא פחות מסוכן מאשר קבוצת הגילאים 17-21 – פחות תובע את חברות הביטוח.

מדוע פרמיית ביטוח מקיף יקרה יותר?
הביטוח המקיף נחשב לפוליסת ביטוח היקרה מבין השלוש בביטוח רכב. זאת, משום שהיקף הכיסויים גדול, היקף הפיצוי הכספי גדול בהתאם וניתן לתמרן עם סעיפי ביטוח שונים – להוסיף אותם בהתאם לצורך ולרצון. גם הפוליסות הסטנדרטיות עולות בסכום של אלפי שקלים - אולם במידה שיהיה בהן שימוש, ההחזרים יהיו גבוהים פי עשרות מונים מהתשלום.

הסבירות להגשת תביעות ביטוח
בביטוח המקיף ישנה סבירות גבוהה יותר להגשת תביעות מאשר בביטוח חובה למשל. מאידך, ישנם דמי השתתפות עצמית שנועדו לצמצם את כמות התביעות על סכומים קטנים, יגדיל את המחיר לבעלי סיכון גבוה יותר – כמו למשל לבעלי רכבי שטח מבוקשים על ידי גנבי רכב ויצמצם לנהגים זהירים יותר, עד לרמת גבול מסוימת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר