ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

3 טיפים להוזלת ביטוח הרכב שלכם

ביטוח רכב  הוא עניין שבשגרה שמעצבן את כולם בשל המחירים העולים והמאמירים שלו בכל שנה מחדש. אז איך מטפלים בנושא הזה ומוזילים את מה שאנחנו משלמים עבור המוצר הזה שלמעשה בלעדיו אין אפשרות לצאת לדרכים ולנהוג על הרכב שלכם. בכתבה זו, ניתן לכם מספר טיפים כיצד ניתן להוזיל את התשלום על ביטוח הרכב ובפרט הביטוח המקיף.

השוו מחירים – היו צרכנים חכמים
כפי שלמדנו להשוות מחירים בכל תחומי הצריכה שלנו, גם בביטוח הנושא אינו שונה וצריך לדעת להשוות מחירים ולהבין מי נותן לכם את הדיל הכי משתלם. איך עושים זאת? כל הדרכים כשרות בעקרון החל מלשאול חברים ולברר את המחירים שלוקחים מהם וכלה בכניסה לאינטרנט ובירור דרך אתרי השוואות מחירים. ואם אתם לא מתחברים לשתי הדרכים הללו? פשוט הרימו טלפונים ובקשו הצעות מחיר.

השתתפות עצמית- תנו קצת יותר
סעיף השתתפות עצמית  נועד למעשה להוריד מחברת הביטוח את מלוא האחריות לשאת בתשלום של הנזק וזו דרכה לתת גבול מקסימאלי לסכום שהיא מוכנה להשקיע בעת פגיעה ברכבו של המבוטח. לרוב ביטוח שבו סכום ההשתתפות העצמית הוא קטן יחסית, בהשוואה למה שחברת הביטוח צריכה לתת, יסתכם במחיר ביטוח גבוה במיוחד. לכן, אם תעלו קצת את סכום ההשתתפות העצמית לסכום שאתם יכולים לעמוד בו אך הוא לא סכום מגוחך מדי, חברת הביטוח בדר"כ תגמול לכם על הרצון הטוב בהורדה של מחיר הפוליסה.

עדיף ביטוח עם כמה שפחות נהגים
עוד משהו שכדאי לחשוב עליו, הוא שככל שיותר נהגים על הרכב הביטוח לרוב יהיה יקר יותר כי יש יותר נהגים במצטבר שעלולים לגרום לנזק, כלומר הסיכוי של חברת הביטוח להוציא כסף עליכם גבוה יותר ולכן היא תגבה מכם יותר כסף. אם אתם מורידים את מספר הנהגים על הרכב לנהג בודד או לזוג נהגים בגירים, הסיכון על הרכב יורד ולכן גם מחיר הביטוח המקיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר