ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

אילו שירותי דרך כלולים בביטוח רכב?

אילו שירותי דרך כלולים בביטוח רכב?

בעלי רכבים רבים מריצים בראש את התרחיש המאיים הבא: הרכב שבק חיים באמצע נתיבי איילון או בכביש מהיר אחר וכעת יש להזמין גרר כדי להיחלץ מהמצב המלחיץ. 

המסקנה היא שמי שאינו דאג מראש לשירותי דרך בביטוח ייאלץ לשלם סכום גבוה של כסף בהזמנת גרר פרטי שעשוי להגיע למאות שקלים: תלוי מהיכן מזמינים את הגרר, באיזה מרחק מדובר, היכן אתם ממוקמים, מהי השעה ביום ובאיזה סוג רכב מדובר כאשר באופן טבעי גרירת מכוניות כבדות שלא לדבר על משאיות תעלה יותר באופן משמעותי מגרירת רכב קטן. 

ביטוח רכב חובה לא מספיק עבורכם

על אף שביטוח חובה לרכב הוא חובה במסגרת החוק, הרי ששירותי דרך אינם ניתנים כחלק אינטגרלי מביטוח חובה. שירותי דרך נכללים לרוב בתוספת לביטוח המקיף או כתוספת לביטוח ג´ – כשירות שרוכשים בנפרד, אבל גם במקרה זה, הכיסויים כוללים שירותי דרך שונים ויש לבחון מה נכלל בהסכם השירות של הביטוח. 

במרבית המקרים מדובר בשירותי גרירה במקרים של תאונה או תקלה ברכב כאשר יש להזמין את נותן השירות עמה עובדת חברת הביטוח, זאת על מנת שחברת הביטוח אכן תכסה את שירות הגרירה.

כמה זה עולה לכם בביטוח וכמה יעלה לכם ללא ביטוח?

יש לבדוק את הפוליסה כיוון ששירותי דרך נחשבים כאמור תוספת לביטוח רכב ויש להבין במה כרוכה התוספת ומה אתם מקבלים בתמורה.

נתחיל מכך שלרוב מדובר בתוספת של בין 150-200 שקלים כאשר לרוב שירות גרירה חד פעמי מתחיל בסכום גבוה מזה, כך שאם משווים את העלות מול התועלת של הוספת שירותי דרך בביטוח הרי שגם נהנים מראש שקט של טיפול בסיטואציה מורכבת זו וגם מכך שאם מתעורר צורך בגרירה הביטוח יכסה את העלות וככל הנראה תחסכו כך סכום גבוה לעומת גרירה שאינה במסגרת הביטוח. 

כמו כן, התוספת לרוב אינה מוגבלת במספר הפעמים בהם תשתמשו בשירות. עם זאת, שימו לב שיש חברות שמציעות ביטוח רכב מקיף או צד ג´ שהוא יקר יותר כשאינו כולל שירותי דרך ונותנות מעין הנחה למי שמשלם על שירות זה ברכישת הפוליסה ולכן, יש להשוות את עלות השירות של חברת הביטוח מול מנוי לשירותי דרך או פנייה עצמאית במקרה האירוע.

מהם שירותי דרך הנכללים בביטוח?

ישנם ביטוחים המאפשרים כיסוי במקרים שונים של שירותי דרך, שהם לא רק גרירה אלא החלפת מצבר, החלפת צמיגים, אספקת דלק, שברי שמשות, החלפת רדיו, טיפול בתקלה, הנעת הרכב ואפילו חילוץ הרכב. אירועים שונים שעשויים לעלות לכם בזמן וכמובן, ביוקר, במידה ואינם מכוסים בביטוח. חברות הביטוח מודעות לכמה שהזמן שלכם יקר ולכך שאף אחד לא רוצה להיתקל במצבי ביש אלה ללא יכולת טכנית לפתור אותם ומכאן המטריה הרחבה שמציעים ביטוחים מקיפים עם כיסויים והרחבות למגוון שירותי דרך. כמובן שאם לא ניתן לבצע את התיקון במקום הרי שתתבצע גרירה של הרכב. 

האם באמת תקבלו שירות דרך מקצועי דרך הביטוח?

כל חברת ביטוח מציע את השירותים בחבילות שירות שונות, כך שיש לבדוק לעומק מה כולל כל שירות וכמובן – כמה זה עולה לכם מתיקון והתנעה ועד גרירת רכב. 
חשוב לבדוק מי הם נותני השירות שבהסכם עם חברות הביטוח על מנת לוודא מדובר בנותני שירות אמינים ומומלצים שזמינים לשירותכם 24/7 בפרישה ארצית, כי במקרה של תקלות אף פעם אי אפשר לדעת היכן תקרה התקלה, באיזו שעה של היום ואף אחד לא מעוניין להמתין זמן רב עד שמגיע נותן השירות. 
לכן, לפני שהחלטתם אם לרכוש שירותי דרך כחלק מהפוליסה, חשוב שתבדקו מהי רמת השירות וכמובן כמה יעלה לכם השירות כחלק מהפוליסה או בפנייה עצמאית לנותן שירותי דרך. 

כל מקרה לגופו ויש אנשים שמעדיפים לשלם על שירותי דרך כחלק מביטוח רכב מקיף בעוד אחרים מעדיפים לוותר על הסכם שירות מהביטוח ולעבוד באופן ישיר עם נותני שירותי דרך עצמאים ומומלצים.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר