ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כל מה שחשוב לדעת על ביטוח לרכב ותביעת נזיקין

התחדשתם והוצאתם רישיון נהיגה לא מזמן? אולי בכלל הוחלט בבית לרכוש רכב חדש? בכל מקרה, יהיה כדאי להתעדכן בפוליסות הביטוחים השונות שמוצעות היום למבוטחים. בין אם מדובר ברכב מסוג כזה או אחר, קבלו את המדריך המלט לביטוחים לרכב. באיזו פוליסה תבטחו את הרכב שלכם?

בימינו אנשים רוכשים מכוניות כמעט חדשות, בפעמים רבות גם חדשות לגמרי. זאת, בעקבות תנאי התשלומים הנוחים שחברות הליסינג מציעות. וכשכל כך הרבה אנשים נוהגים ברכבים חדשים שמשולמים באשראי, כמובן שיהיה חשוב לדבר גם על סוגי ביטוחים לרכבים. שמעו לנו, אם יהיה לכם את ביטוח הרכב הנכון, אתן תישנו הרבה יותר טוב בלילה. וביום? תנהגו הרבה יותר רגועים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוחים לרכבים. מידע מעודכן ל-2020:

ביטוחים לרכבים ותביעות נזיקין – מה כדאי לדעת?

כידוע לכולנו, לכל רכב בישראל חובה לרכוש ביטוח שנקרא ביטוח חובה. אבל אם תשאלו עורך דין תאונות דרכים בעל ניסיון, הוא תמיד יגיד לכם שביטוח החובה אינו מספיק. למעשה, תביעות נזיקין יכולות בפעמים רבות ממש לסבך אנשים ומקרים.

למשל, אם רכב יקר אינו מבוטח בביטוח מקיף והוא ספג שאריות פסולת בניין על הגג, התביעה המשפטית הזו תהיה מורכבת למדי. לא בטוח שיהיה איך לקבל חזרה שיפוי כספי כלשהוא. אם כך, עורכי דין תאונות דרכים תמיד ימליצו לכם לא רק על ביטוח חובה, אלא גם על ביטוח מקיף לרכבים.

בפני מה מגן ביטוח מקיף לרכב?

ביטוח מקיף לרכב מגן עליכם מפני מקרים של נזקי מזג האוויר, שיטפונות, גניבות ופריצות, גניבת רכבים, הצפות ועוד. זוכרים את החורף שהיה לנו כאן בישראל בשנת 2019? רכבים רבים בחורף 2019 הוצפו ופשוט הלכו "טוטאל-לוס".

לאלו שזה קרה להם והיו מבוטחים בביטוח המקיף, הרי שזכו להנות מהשיפוי שמתקבל דרך חברות הביטוח השונות. אם כך, הבנו בינתיים שקודם כל אתם מחויבים לבטח את הרכב בביטוח חבה על פי החוק. לאחר מכן, ביטוח חובה יהיה אופציונאלי עבורכם.

ומה לגבי ביטוח צד ג´? האם כדאי לרכוש פוליסה זו?

מעבר לאופציה של ביטוח חובה לרכב, כמובן שתוכלו ויהיה מומלץ לבטח את הרכב בביטוח צד ג´. ביטוח צד ג´, כשמו כן הוא – מגן מפני תביעות משפטיות המוגשות כנגדכם מצד שלישי כלשהוא. יחד עם זאת, עם חלילה נגרם איזשהו נזק לאותו צד שלישי, הרי שחברת הביטוח תישא בעלויות (לאחר הפעלת הפוליסה).

אם אתם מעוניינים להרגיש בטוחים ולישון טוב בלילה, אנחנו ממליצים לכם על ביטוח מקיף לרכב שלכם. כמובן, הביטוח יכלול גם ביטוח צד ג´. רק כך תוכלו לדעת שאתם מוגנים מכל המקרים השונים, לרבות פריצות וגניבות רכבים. בהצלחה, סעו לאט ובזהירות!

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר