ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

המדריך לרכישת מצברים אונליין

בין אם צריך מצבר לטנדר, לפרייבט או לרכב SUV, קודם כל בודקים מחירי מצברים באינטרנט. לאחר מכן מזמינים שירות מצברים עד הבית ופשוט ממתינים בסובלנות. אם בשנים עברו היינו צריכים להתלכלך בכדי להחליף מצבר, כיום רק צריך לטלפן, להזמין נציג שירות ומייד המצבר יוחלף. בואו נבין איך זה עובד. 

בימינו אפשר להשיג כמעט את כל מוצרי הבית והרכב באינטרנט. יחד עם זאת, תמיד חשוב לדעת שרוכשים את המוצרים מגורמים מהימנים. לא פעם, אנשים רוכשים מוצר באינטרנט ומגלים כי המוצר לא כולל אחריות. ואז לפתע הם מבינים מדוע שילמו כל כך נמוך על המוצר שרכשו. ומצברים הם כמו כל מוצר, גם הם מגיעים בהספק משתנה ובגדלים שונים, במחירים משתנים ועם אחריות בד"כ. 

המלצת התקנת מצבר בבית ובמשרד (עד שעה אצל הלקוח) 

כל עוד אתם צריכים התקנת מצבר או החלפת מצברים, אתם בדרך כלל תבדקו מה יש לדוקטור גוגל להציע לכם. לאחר שמקלידים בגוגל ביטויים כמו התקנת מצבר עד הבית, מגלים שאין חורך אפילו להגיע למוסך או ל-AUTODEPOT. 

אם אתם צריכים החלפת מצבר, אתם יכולים למצוא בקלות נציג שמגיע אליכם, מתקין את המצבר ומשחרר אתכם לדרככם בקלות ובמהירות. כמה זמן לוקח השירות? בדרך כלל חצי שעה עד שעה. ואם כבר החלטתם ללכת על סוג השירות הזה, יהיה חשוב קודם לאפיין את סוג המצבר שאתם צריכים. 

כמה עולה מצבר לרכב פרטי? 

לרוב, מצברים למכוניות פרטיות יתחילו ממחירים ממוצעים של כ-450 ₪. תוכלו לרכוש מצברים ישראלים, תוצרת חוץ, מצברים מותאמים לרכבים היברידיים ועוד. מבחינת האחריות על מצברים, בדרך כלל מצברים מגיעים עם אחריות של 12 – 24 חודשים. 

בחלק מהמצברים תוכלו לקבל גם אחריות של 3 שנים, אך זה פחות נפוץ. אם אתם מחפשים אחר מדריך רכישת מצברים אונליין, אנחנו ממליצים לכם קודם לבדוק אם המצבר אכן דורש החלפה. במקרים מסוימים אנשים בטוחים כי יש צורך בהחלפת מצבר לאחד חדש. בפועל, קורים מצבים בהם המצבר רק צריך חידוש ותחזוקה נאותה. 

תחזוקה של מצברים - מה חשוב לדעת לגביהם? 

כדאי לדעת, ישנם מספר אלמנטים ששווים בדיקה לפני שאתם רצים להחליף מצבר. קודם כל, אתם צריכים לבדוק שהחיבורים של המצבר תקינים. החיבורים (הפלוס והמינוס) עשויים להיות רופפים, לפעמים אפילו להתנתק. 

מעבר לכך, ייתכן שיש צורך למלא מים מזוקקים במצבר בכדי שהרכב יניע בין אם החלטתם להחליף מצבר או לנסות לתחזק את הישן, תמיד תבדקו גם את תוקף המצבר. בדרך כלל מצברים מחזיקים מעמד כ-3-6 שנים. בנוסף, גם חשוב לוודא שלא התפתחה קורוזיה מסביב למצבר ומסביב לחיבוריו. וטיפ אחרון מאיתנו – תמיד יהיה חשוב לערוך גם השוואת מחירים בין מצברים אונליין. 

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר