ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב השוואת מחירים

 כיום, קיימות חברות ביטוח רבות אשר מציעות מגוון שירותים שונים שמטרתם הסופית לספק את הביטוח הטוב והמקצועי ביותר עבור הרכב שלכם. קיימים ביטוחים לרכב מסוגים שונים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ניתן לפנות לחברות הביטוח השונות ולקבל הצעות מחיר עבור הרכב שלכם. לעיתים ניתן לקבל הנחות גדולות אם תבחרו לרכוש את פוליסת הביטוח באתר האינטרנט של החברה. הצעות הביטוח משתנות מחברה לחברה בדיוק כפי שהשירותים שהחברה מספקת ללקוח. חשוב לבצע סקר שוק מקיף על מנת לבחור את חברת הביטוח הטובה ביותר עבורכם. אז בדיוק כמו שנהוג לבצע השוואת מחירים על מוצרים אחרים כמו ציוד למגנטים או ציוד משרדי, כך גם ביטוח הוא מוצר לכל דבר ועניין.

ביטוח רכב זול
ביטוח חובה הינו ביטוח אשר כל נהג מחויב בו על פי החוק של מדינת ישראל. ביטוח חובה הינו ביטוח אשר מבטח את הלקוח בכל הנוגע לפציעות גוף שנגרמו כתוצאה מתאונה או שימוש ברכב במהלך הנסיעה. לאחר רכישה של ביטוח חובה, הלקוח יכול לרכוש ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. סוגי ביטוחים אלה  הינו חובה אולם בהחלט מומלצים. ביטוח מקיף הינו ביטוח אשר אחראי על כל פגיעה של הרכב וגם גניבה או אובדן. חברות ביטוח רבות מוסיפות לביטוח מקיף שירותים נלווים כגון: שירותי גרירה, תיקון של מכשיר הרדיו- טייפ, תיקון שמשות ועוד. ביטוח צד ג´ הינו ביטוח אשר מתייחס לעובר אורח או נהג ברכב אשר נפגע מהרכב המבוטח.

הצעות מחיר של חברות ביטוח
חברות ביטוח שונות קובעות את הצעות המחיר שלהם על פי פרמטרים עיקריים הבאים: סוג הרכב, וותק הרכב, גיל הנהג, הסטוריה של הנהג והרשאות קודמות ועוד. בדרך כלל נהגים חסרי ניסיון על הכביש כגון נהגים חדשים ונהגים צעירים ישלמו לחברת ביטוח יותר מאשר נהגים וותיקים ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר