ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהגת

אנו נתקלים לא אחת בנהגות אשר מרוב זהירות יתר נוהגות לאט ואולי אף בחוסר בטחון על הכביש ובעת החניה. נהגת תשאף בדרך כלל לטפל כמה שפחות ברכב ולהיות טרודה בתחזוקתו השוטפת, בואו נודה, משום שבאופן טבעי נמנעת מלפתוח את מכסה המנוע בשביל כל דבר אחר מלבד מילוי שמן, מים לרדיאטור ומים למגבים, ואינה רוצה להקלע למצב שבו תחזוקת האוטו היא גורם עקיף לתאונה אפשרית. מאחר וכך, נהיגתה תהיה זהירה בדרך כלל ושקולה. במקרים אחרים פשוט מדובר בקואורדינציה..

ביטוח נהגת מותאם לסטטיסטיקה
ועכשיו ברצינות... העובדה הסטטיסטית מדברת בעד עצמה: נשים פחות מעורבות בתאונות דרכים כנהגות. באחת מתוך חמש תאונות תהיה מעורבת אישה, ואף יותר מכך- בתאונות הדכרים הקטלניות אשר כוללות גם הרוגים, רק אחת מתוך עשרה תהיה מעורבת בתאונה. בהתאם להגיון, שבו חברות ביטוח רכב תרווחנה כאשר תהיינה פחות תאונות, נראה מובן מאליו כי הקהל אשר יועדף על חברות הביטוח הוא הקהל הנשי, אשר מהווה כחמישים אחוז מהאוכלוסיה.

תמחור ביטוח נהגת בארץ
בהנחה שנהגים חדשים מעורבים ביותר תאונות עולה התוצאה, כי נשים מבוגרות תשלמנה כספי ביטוח נמוכים מכל פלח אחר באוכלוסיה. ההנחה הכוללת נעה, לרוב, בין 25% - 35%, בהתאם לסוג הרכב בו היא נוהגת, היעדר תביעות בעבר וגילה של הנהגת.  לנהגת מוצעים שפע מבצעים והטבות מיוחדות. בין ההטבות: פרמיה חודשית נמוכה יותר, שיעור השתתפות עצמית נמוך יותר, שירות להעברת טסט במכוני הרישוי, הנחות על שירותי דרך שונים ואפילו שירות לתיקון תקרים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר