ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירון ביטוח לרכב

מעוניינים בביטוח רכב משתלם וכדאי לרכב שלכם ? ובכן אתם באתר הנכון ! קולביט ביטוח לרכב בינו פורטל השוואת מחירי ביטוח הרכב הגדול והמקיף בישראל ונציגנו ממתינים לשמוע מכם כמה שיותר מהר! התקשרו עכשיו ומומחי הביטוח שלנו יספרו לכם על מחירי ביטוח חובה ומקיף של החברות השונות בצורה מהירה ויעילה ובהתאם לפרטים במדויקים והרלוונטיים אליכם. באמצעות תוכנת מחשב עדכנית ומודרנית יודעים נציגי החברות לעלות את כלל הפרטים של מבקש הביטוח ולהנפיק הצעה מהיר ומדויקת.

למה להשתמש בשירותי הפורטל?
פשוט מאוד, לרכוש פוליסת ביטוח רכב דרך האתר חוסך זמן ובעיקר חוסך כסף, והינה ההסבר:  במדינת ישראל ישנן מספר גדול יחסית של חברות ביטוח ומספר גדול במיוחד של סוכנים. סוכני הביטוח מקבלים מחירים ללקוח מחברות הביטוח וכשהן מוכרות לכם ביטוח  הן בעצם מוסיפות עמלה (קופון) על המחיר או דרש מהם חברת הביטוח, יתרה מזאת לא כול סוכן עובד מול כמה חברות ביטוח ולכן לא רק שבוא גזר עליכם קופון מלכתחילה ההצעה שהוא הביא מחברת הביטוח לרכב לא הייתה בהכרח ההצעה הטובה ביותר. במילים אחרות הוא לא ערך מחקר וסקר שוק, הסוכן פשוט נתן את ההצעה הראשונה שהזדמנה לו.אצלנו בקולביט אנחנו מדלגים על עמלת הסוכן מראש ודואגים שמחקר השוק יבוא עד אליכם.

מה עושים אחרי שהחברות מתקשרות?
פשוט מאוד, חברות הביטוח פונות אליכם, כן כן לא אתם אליהם, אלה הם רודפות אחריכם ואז בצורה שקולה ויעליה יש לכם את ההפשרות להבין את מגוון ההצעות היתרונות והחסרונות של כל הצעה והצעה ולקבל החלטה שקולה ולבחור בביטוח הרכב המשתלם לכם ביותר.היתרון הגדול הוא כאמור בזמן הגדול שנחסך כאשר החברות פונות אליכם ולא הפוך ושתיים חשוב לא פחות הוא הכסף הגדול שאתם חוסכים כשלא צריך לשלם את עמלת הסוכן וכשאפשר לבחור באמת בהצעה הטובה ביותר

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר