ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב עובדי מדינה

הנכם עובדי מדינה? כדאי שתדעו כי ישנו מחיר מוזל לביטוח רכב עובדי מדינה. החברות המספקות את שירותי הביטוח נקבעות לפי מכרז מדי שנה בשנה, והזוכות מפרסמות את תעריפיהן ומוגשות ב"חוברת תעריפים" המודפסת במיוחד לעובדי מדינה.

כיצד מצטרפים?
עובד מדינה שמעוניין בחברת ביטוח אחרת מזו שזכתה במכרז- יכול לעשות זאת- אולם עליו לבטל את הביטוח שניתן לו מהחברה הזוכה ישירות מולה ובנוסף לודא מול מחלקת משכורות כי אין לו תעודת ביטוח או שלא מעוניין בחידושה, ולאחר מכן להסדיר זאת מול חברת הביטוח אותה בחר.  במידה ומעוניין להצטרף למבוטחי החברה ולבטח את רכבו, יקבל תעודת ביטוח מהחברה הזוכה.

מה כוללת תעודת ביטוח רכב עובדי מדינה?
תקופת הביטוח היא למשך שנה ובדרך כלל מהראשון לינואר ועד לשלושים ואחת בדצמבר של אותה השנה. ישנו כיסוי ביטוחי מבוקש, בהתאם לנתונים של נהג האוטו והרכב אשר ברשותו (לכל הנהגים, מעל לגיל עשרים ואחת ולא כולל נהג צעיר), וניתן לשנותו גם באמצע תקופת הביטוח- יש לברר את התנאים על כך בעת ההתקשרות. עובדי מדינה בעלי רכב אישי רשאים לבחור אם הם רוצים לכלול ביטוח חיים ונכות בביטוח זה. תשלום החזר ההוצאות עבור ביטוח רכב לבעל רכב שירות המועסק במשרה חלקית, יהיה יחסי לחלקיות משרתו. כדאי להתעניין גם במקרה של ירידת ערך הרכב, ההשתתפות העצמית, אמצעי המיגון הנדרשים לכל שווי רכב, ביטוח אביזרים נלווים ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר