ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב אונליין

התפתחות האינטרנט, הביאה עמה גם התפתחות מאסיבית בכל הנוגע לתחום המסחר ברשת. חברות הביטוח בישראל התחילו בשיווק מאסיבי של פוליסות הביטוח לרכב באמצעות פלטפורמת האינטרנט. שלל הבעיות שהיווי מוקד לביקורת לאורך השנים נמוגו עם הזמן, כאשר נמצאו פתרונות יצירתיים לבעיות אבטחה, בעיות הזמנה ועוד הרבה תקלות רגולטיביות שהאטו את פיתוח הרשת בכל הנוגע למסחר שירותים. אחד מהתחומים שהושפעו בצורה המשמעותית ביותר, הינו תחום ביטוח הרכב, חברות הביטוח שזיהו את הפוטנציאל הגלום ברשת האינטרנט והשכילו להבין עד כמה חשוב לאפשר לגולשים להיות בקשר אינטראקטיבי עם חברות הביטוח, הצליחו ליצור יתרון תחרותי רב עוצמה. בין אלו ניתן למנות את ביטוח ישיר ותשע מיליון של חברת הביטוח IDB, חברת איחוד ישיר של מגדל וגם חברת הביטוח AIG.  

מה זה רכישת ביטוח אונליין בכלל?
רכישת ביטוח אונליין הינו מושג הבא לתאר שירות המאפשר לגולשי האינטרנט לבצע רכישת פוליסת ביטוח רכב ברשת האינטרנט. על הגולש מוטלת האחריות להזין בצורה אמינה ומדוייקת את פרטיו האישיים באתר של חברת הביטוח, דבר שיאפשר לו להנפיק פוליסת ביטוח חוקית ותקנית, ממש כאילו והדבר בוצע באמצעות הטלפון ולא באתר האינטרנט של חברת הביטוח.

מה היתרונות של רכישת ביטוח רכב אונליין?
רכישת ביטוח רכב אונליין, מקלה על שני הצדדים ומקצרת את תהליך התאמת הפוליסה ללקוח ורכישתו. לזכותם של חברות הביטוח, יש לומר כי אותן אפליקציות לרכישת ביטוח אונליין, הוכיחו עצמן עם השנים כאמינות ובטוחים, כך שגולשי האתר יכולים להסתמך על השירות ללא כל סייג ובידיעה כי כל הנתונים שנמסרו על ידם, מועברים בצורה מאובטחת, תוך שמירה מקסימאלית על סודיות ופרטיות הגולש. לחברות הביטוח, יש אינטרס מובהק בהחדרת השירות לתועדת הצרכנים, וזאת מתוך הנחה, כי המהלך יאפשר לחברות הביטוח לחסוך כסף רב על כח אדם.

 מה המתנגדים לרכישת ביטוח רכב אומרים בנידון?
הטענה המרכזית עליה נשענים המבקרים, נגזרת מאי היכולת "לחוש" את חברת הביטוח, דבר שיכול להביא לביצוע תקלות בהזמנה או במקרים קיצוניים יותר להתנערותה של החברה לדרישות הלקוח במצבים של אירוע ביטוחי כגון תאונת דרכים. המצדדים ברכישת פוליסת ביטוח רכב מסוכן הביטוח האישי, מעידים על בטחון מוגבר בעת הרכישה וטיפול מסור ואישי לאורך כל תקופת הפוליסה.
קורס ניפוח זכוכית

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר