ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף זול

חברות ביטוח הרכב השונות מציעות מגוון גדול של סוגי פוליסות, שמטרתן העיקרית היא להבטיח לך נהיגה בטוחה ורגועה, תוך ידיעה שכל בעיה בה תיתקל חברת הביטוח תעניק לך כיסוי מלא. חברות הביטוח מציעות 3 סוגי פוליסות ביטוח, ביטוח חובה- החוק הישראלי מחייב כל רכב להיות מבוטח בביטוח זה, ביטוח צד ג´ – למקרים בהם רכבך פגע ברכב אחר וכמו כן ביטוח מקיף אשר כשמו כן הוא, מעניק לכיסוי ביטוחי מקיף לכל נזק/ תקלה או תאונה שתגרם. פוליסות הביטוח השונות מעניקות כיסוי ביטוחי מלא גם במקרים של נזקי טבע, גניבות, השחטות, או כל דבר אחר אשר עלול להביא להרס של הרכב.

ביטוח מקיף מחירים
עלויות פוליסות הביטוח נקבעות על ידי חברות הביטוח השונות, והם למעשה נגזרת של נתוני הרכב השונים, שנות ותק על הכביש, הסטורית תאונות דרכים, סוג הרכב ועוד.. כל חברת ביטוח שמה את מיירב המשקל על אלמנט אחר, ומכן נובע הפער הגדול הקיים במחירים בין חברה אחת לשניה, זוהי הסיבה שחשוב מאוד לבצע השוואת מחירים מקיפה בין חברות הביטוח השונות. רק בעזרת השוואת מחירים תוכלו להיות בטוחים כי פרמיית הביטוח שלכם הינה הפרמייה הזולה והמשלתמת ביותר שקיימת.

ביטוח מקיף- חובה או רשות?
חשוב לציין כי מבחינת הדין הישראלי אין חובה לבטח את הרכב בביטוח המקיף, אך הבנה בסיסית של מהות הפוליסה הזו, מעניקה לנו את ההבנה כי חשוב מאוד לבטח את רכבינו גם בביטוח מקיף, ובכך להבטיח לעצמינו כיסוי ביטוחי מלא. על מנת מהשוואת המחירים בצורה היעילה ביותר צרו עימנו קשר ותהנו ממחיר ושירות חסר תקדים

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר