ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג צעיר חדש

ביטוח רכב הוא חובה לכל רכב נוסע, זה ידוע, אך האם ידעתם כי נהג צריך משלם יותר כסף בביטוח רכב מנהג ותיק? הסיבה לכך נעוצה בסטטיסטיקות מצערות- ובהן נהגים צעירים וחדשים פשוט מועדים ליותר תאונות. חוסר נסיונם על הכביש מטביע חותם על מספרי הנפגעים וההרוגים מדי יום ביומו, שנה בשנה, והסיכוי שישתמשו בעזרת הביטוח הוא גבוה יותר. לכן בעצם עלותו גבוהה.

מהו בעצם נהג צעיר חדש?
נהג צעיר הוא כל נהג שעוד לא מלאו לו 24 שנים. לעומת זאת, נהג חדש הוא בעל רשיון נהיגה של לא יותר משנתיים, וכמו- כן הוא מחוייב בתליית שלט על הזגוגית האחורית ובה מצוין כי הנהג שברכב הנו חדש ומועד לנהיגה לא בטוחה על הכביש. נהג חדש אשר לא מלאו לרשיונו שנתיים או שעוד לא הגיע לגיל 21 מנוע מלהסיע יותר משני נוסעים ברכב (אלא אם- כן נוסע לידו נהג מלווה, גילו 24 ובעל רשיון נהיגה 5 שנים לפחות, או בן 30 ומעלה וברשותו רשיון נהיגה 3 שנים לפחות). חשוב לדעת זאת, כי רק במקרים בהם מתקיים תנאי זה על- פי חוק, הביטוח יהיה בתוקף.

מה קורה למי שרשיונו נפסל או מעורב בתאונה?
חברות הביטוח מדווחים על הרשיון ל"פול" מיוחד של חברות הביטוח- והוא מיד משתייך ל"מסורבי ביטוח חובה", שם התעריפים גבוהים לפחות ב- 25% מאלו של ביטוח חובה ממוצע. בביטוח מקיף- אם ירצה לעשות יתקל בתעריף גבוה ב- 50%. לכן, משך השנתיים הראשונות למתן הרשיון, לפחות אז, כדאי להיות מתונים בנהיגה. זה עוד ישתלם לכם ולאחרים בעתיד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר