ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח מקיף

ביטוח מקיף לרכב לא נחשב לחלק מביטוח חובה אשר בו כלל הרכבים אמורים להיות מבוטחים. זהו סוג של ביטוח משלים. אם ברשותך ביטוח חובה בלבד ללא הביטוחים הנוספים (ביטוח מקיף וביטוח צד ג´) מכסה את נזקי הגוף של הנהג הפוגע, הנהג הנפגע, הנוסעים והולכי הרגל, הרי שכל חפץ שנפגע מאותו אירוע לא יכוסה בביטוח ולא תפוצה בגין הפגיעה- גם לא בדיעבד (גם אם החלטתם ברגע התאונה לעשותו).

מהו ביטוח מקיף?
רצוי שתדעו, כי תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לכל סוג של ביטוח , וניתן לבטח את כל אחד מהביטוחים (ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´) בחברת ביטוח אחרת. כלומר, יכול להיות שהצעה לביטוח חובה מחברה אחת תהיה מבטיחה, וההצעה לביטוח מקיף תהיה הכי טובה מחברת ביטוח אחרת וכן הלאה. כשיש שוק נרחב של מתחרים, חשוב לעשות השוואת ביטוח מקיף בדגש על מה שיכיל השירות אותו תקבלו. ביטוח מקיף חובק מקרים של גניבה, שריפה, תאונה שנגרמה עקב בלאי תכוסה בביטוח המקיף בעוד מקרה שבו יש צורך בהחלפת חלקי חילוף עקב בלאי לא יכוסה בביטוח מקיף.

כיצד ניתן לעשות השוואת ביטוח מקיף?
במידה וזהו ביטוח רכב מקיף ראשון שהנכם עושים, ואין אתם יודעים כיצד לבחור ביטוח רכב ובכלל זה אם לרכוש ומה בכלל לכלול בו, מומלץ להתייעץ עם מומחה לביטוח רכב. ברוב חברות הביטוח יש דלת טלפונית פתוחה – בסגנון "ביטוח ישיר", אשר ישמחו לייעץ לכם בקשר לתוכן הביטוח ולהשוואת ביטוח מקיף. השוואת ביטוח מקיף נעשית באותה הדרך שבה נעשית השוואת ביטוח חובה- באתרי האינטרנט השונים תוכלו פשוט להזין פרטים ויחזרו אליכם תוך מספר דקות עם ההצעות הזולות ביותר המתאימות למבוקשכם. את הביטוח ניתן לעשות טלפונית ולהיות מבוטחים מאותו הרגע.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח נסיעות לחו"ל |  צור קשר