ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה ממשלתי

ביטוח חובה ממשלתי היא תעודת ביטוח אשר ממשלת ישראל קבעה בחוק כי היא כל נהג אשר מחזיק ברכב ומעוניין לעלות איתו על הכביש מחויב לבטח את רכבו בביטוח חובה אשר יגן על הנהג במקרה של תאונה. ביטוח שכזה אינו בגדר רשות ומחויב לעשותו בניגוד לביטוח רכב מקיף או ביטוח רכב צד שלישי. חברות הביטוח השונות לא חייבות לבטח את האדם במקרה והוא בעל עבר בעייתי או נהג ברכב שביצע תאונות רבות ובמקרה כזה יכולים אף לעלות את מחיר הביטוח בגלל הסיכון שבביטוח אדם שנוהג ברכב אשר מועד לתאונות.

רפורמת ביטוח החובה:
ביטוח חובה ממשלתי הושפע רבות מרפורמה שהושמה בשנת 2004 בביטוח החובה לרכבים, המשמעות העיקרית העולה מן הרפורמה הזאת היא שמחירי הביטוח אינם אחידים וכעת כל חברה יכולה לעלות או להוריד את מחירי הביטוח ובעצם גם שוק ביטוח החובה הממשלתי פתוח לתחרות בין החברות ובכך יושפעו לקוחות הביטוח כאשר מחירי הביטוח יכולים נמצאים בטווח גדול של מחירים שיכול מאוד להשתנות מחברה לחברה. על כן חשוב מאוד לאחר הרפורמה הזאת להשתמש באפשרויות השוואות המחירים הקיימים היום, רצוי מאוד זמן- מה לפני חידוש ביטוח חובה לרכב להשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות, אנו מתמחים בתחום ביטוחי החובה ובתחום השוואת המחירים של ביטוחי החובה, על מנת שלא תצטרך להתרוצץ בין החברות השונות ולברר מחירים, כל מה שצריך הוא להיכנס לאתר ולקבל שלוש הצעות ביטוח לרכב מחברות שונות וכל מה שנשאר הוא לבחור במחיר המתאים לך. בנוסף ניתן לפנות באמצעות צור הקשר באתר אלינו על מנת לקבל מידע נוסף.

מה להכין לפני כניסה לאתר?
על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר כדאי להכין את פרטי הנהג ואת פרטי הרכב על מנת לזרז את תהליך השוואת המחירים באתר וקבלת הצעת ביטוח חובה לרכב מארבע חברות שונות בקליק אחד.כדאי גם לעיין במחשבון הבודק טווח תעריפים חוקיים למחירי ביטוח חובה בחברות שונות (הטווח עלול להגיע להפרשים של מאות שקלים ויותר). באם קיבלתם הצעה שהיא מעל לטווח זה- תוכלו לפנות למפקח על התעריפים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר