ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה פול

השוואת מחירי ביטוח חובה פול המלאים הקיימים באתר CALLBIT הנה השוואה משתלמת וטובה לכול הדעות.
בעולם ביטוחי הרכב עוברת בשנים האחרונות מהפכה,כאשר ההבנה כיום עם השנים היא כי הוצאות הביטוח, החובה המקיף וצד ג´  הינן חלק מן ההוצאות הקבועות השנתיות על הרכב .

מהו למעשה ביטוח הפול?
הפול זהו תאגיד אשר מנהל  את מאגר ביטוחי החובה לרכב.כיום במדינת ישראל חייב כול משתמש ונוהג ברכב מנועי להחזיק פוליסה אשר לפי הוראותיה של פקודת ביטוח רכב מנועי, וזאת פקודות הביטוח, התש"ל – 1970. ביטוח זה הינו ביטוח רכב המכסה כל משתמש או נוהג ברכב מפני אחריותו לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונת דרכים,וזאת  לרבות ביטוח בגין נזקי גוף הנובעים מ"תאונה עצמית". ביטוח זה מכונה ביטוח רכב חובה.

מדוע משתלם להשתמש בביטוח פול?
ביטוח הפול בנוסף הוא פתרון לאלו המתקשים למצוא את חברת הביטוח שתספק להם פוליסת ביטוח. פתרון זה הפך בנוסף  לעזר חשוב בהתמודדות עם הבעיות של שוק ביטוח הרכב הישראלי.
עם זאת   כדאי לעשות בדיקה נוספות על מנת לוודא שבאמת אף חברת ביטוח לא מוכנה לעבוד עמכם. במידה והבדיקה הצליחה, תוכלו בעיקר לחסוך הרבה כסף בהימנעות מרכישת פוליסת הביטוח אצל חברת הפול. במידה ולא הצלחתם למצוא חברה שתעשה את הביטוח, תוכלו לפחות להתנחם בעובדה שניסתם להשיג את הפוליסה בכל מחיר.

מדוע משתלם יותר להשתמש בדרך הזו לשם בירור ביטוחי חובה לרכב?
אז חברים יקרים, אל תבזבזו זמן וגשו עכשיו אל דף השוואת מחירי ביטוחי החובה לרכב פול, השאירו לנו כרגע רק את הפרטים אותם אנו מבקשים ותוך דקות ממש תמצאו את הביטוח חובה לרכב המשתלם ביותר עבורכם! בהצלחה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר