ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח רכב חובה

אם החלפתם רכב לאחרונה, הביטוח הקודם לא יוכל לשמש אתכם. יש צורך לבטל את הביטוח הקודם, ולהחיל ביטוח רכב חובה חדש המכנס בתוכו את הנתונים החדשים של הנהג ושל הרכב עצמו. את הביטוח יש להכניס לתוקף מיד עם קבלת המפתחות, לכן יש צורך לדאוג לכך מבעוד מועד בשוק העמוס לעייפה הצעות ביטוחים שונות. אז איך לדעת מה לבחור?

ביטוח רכב חובה לכל רכב
אז מדוע יש חובה לבטח מרגע קבלת המפתחות? לא ניתן לערוך ביטוח על תקופה שחלפה- חייבים לדאוג מראש לביטוח חובה לרכב- היות וגם רמת הביטוח לאוטו (ניתן לערוך הרחבות לביטוח- כמו ייצוגו של עורך דין בתביעה משפטית ועוד) אמורה להקבע מראש. מי שלא רכש את אותן ההטבות לא יוכל ליהנות מהן בזמן אמת. ולא זאת בלבד – ביטוח חובה מחייב כל בעל רכב לעשותו על- פי חוק, כדי להבטיח שיש מי שאחראי בכל רגע נתון לכיסוי במקרה של פגיעות גוף שנגרמו בשיתוף אותו רכב. את הביטוח ניתן לרכוש בכל חברת ביטוח- אשר מורשית להעמיד תנאים למבטחים ואף שלא לבטחם, באם אינם עומדים בתנאים האלו (בדרך- כלל ריבוי מקרי תביעה בשלוש השנים האחרונות, יותר משלילת רשיון קודמת אחת של הנהג ועוד).

השוואת ביטוח רכב חובה
לכל חברות הביטוח יש אותם קריטריונים בהם היא משתמשת כדי לתמחר את הביטוח, אולם היא רשאית לקבוע מחיר גבוה יותר מחברת ביטוח אחרת, כל עוד זה בטווח המותר על פי החוק, (את טווח המחירים המותר ניתן לחשב במחשבון תעריפים של מחירי ביטוח רכב חובה). את המחשבון, כמו גם אתרים להשוואת ביטוח רכב חובה ניתן למצוא בקלות ברשת. לאחר שתשאירו את הפרטים המבוקשים באתר (שהינם אלמנטאריים לכל חברת ביטוח) יחזרו אליכם נציגים מ-4 חברות ביטוח בעלות ההצעות הזולות ביותר. לכם ניתן רק להחליט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר