ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח נהג צעיר

ביטוח נהג צעיר אינו עניין זול- הוא יכול לעמוד על 25% מעל למחיר ביטוח רגיל אצל נהג ותיק, ועומדת מאחורי זה אג´נדה שלמה. הוא יקר בכל מקרה ולא משנה מה נתוני הנהג הנוספים. הסיבה לכך היא מקרי תביעות ביטוח רבים הקורים דווקא בטווח הגילאים הצעירים, ולכן כל חברת ביטוח רשאית ליטול את זכות ההחלטה ולקבוע מהו הגיל המוחלט שבו נהג נחשב לנהג צעיר (חלק יחליטו שעד גיל 21 וחלק יחליטו שעד לגיל 24), דבר שיכול להקל בבחירת חברת הביטוח. ועוד חשוב – לא לבלבל "נהג צעיר" עם המושג "נהג חדש".

איך ניתן לשנות מחיר של ביטוח לנהג צעיר?
ראשית, ישנה סיבה טובה לחברות הביטוח להעלות את המחיר. רוב תביעות הביטוח קורות בגילאים אלו (17 עד 24). שנית, הסנקציות המופעלות על נהגים צעירים הן גדולות יותר- הן בקנסות והן בעת חידוש הביטוח לאור מקרי התביעות הקודמים. מצד שני, ישנם פתרונות לחברת הביטוח. אם זהו רכב של ההורים, והנכם משתמשים קבועים ברכב, אולם רק בסופי שבוע, תוכלו לעשות ביטוח אוטומטי לסוף השבוע או לשלוח מסרון ולוודא שהביטוח הופעל על פי הדקות שנהגתם ברכב במדויק. יש להפעילו טרם השימוש ברכב. בנוסף, אם זהו ביטוח מקיף, ניתן להפחית הוצאות השתתפות עצמית- אולם במקרה שבו תשתמשו בסעיף הזה, זה יעלה לכם יותר, ואף יכול להגיע למאות אלפי שקלים.

כמה עולה ביטוח נהג צעיר?
על- מנת לקבל את הרושם מהו טווח המחירים בחברות הביטוח של ביטוח רכב נהג צעיר, תוכלו להכנס לאתרי השוואת מחירי ביטוח, להזין את פרטיכם- ונציגי החברות הזולות ביותר יחזרו אליכם. תוכלו לחשב את טווח המחירים החוקי על- פי נתוניכם ונתוני הרכב במחשבון תעריפי מחירי ביטוח (בעיקר ביטוח חובה).

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר