ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

בטוח רכב מקיף

ביטוח רכב מקיף נותן פיצוי כספי עבור נזקי רכוש הנגרמים לרכב (ואין לו נגיעה לנזקי גוף) כתוצאה מתאונת דרכים, התנגשות בחפץ דומם, גניבה ואסונות טבע. במקרה שהרכב במצב של טוטאל לוס מחזיר הביטוח תשלום לפי שווי הרכב בעת הפגיעה (לפי המחירון). חברות ביטוח הרכב מפנות רכבים שניזקו לטיפול במוסכים מורשים אשר להם הסדרים עם חברות הביטוח.

השתתפות עצמית בבטוח רכב מקיף
לכל ביטוח מקיף נקבעת מראש השתתפות עצמית. ההשתתפות העצמית יכולה להיות סכום הנקבע מראש או אחוז מסויים ממחיר התיקון. חברות הביטוח נותנות הנחות לנהגים אשר אינם מנצלים את הביטוח ולא מפעילים אותו (כאלה שלא דפקו את הרכב), ויכולות להעלות את גובה הפרמיות במקרה של תאונה. מצב זה גורם לאנשים שדפקו את הרכב בצורה לא קריטית ושהתיקון אינו יקר במיוחד, לא להפעיל את הביטוח כי יותר משתלם להם כלכלית לתקן את הרכב באופן עצמאי. ההשתתפות העצמית גם גורמת לנהגים להיות זהירים יותר, שכן אם כל תיקון היה חינם לחלוטין אנשים היו מרשים לעצמם לנהוג בפראות. גובה ההשתתפות העצמית משפיע על מחיר פוליסת הביטוח – כאשר חברות אשר דורשות השתתפות עצמית גבוהה יותר מציעות מחירי פוליסה נמוכים יותר, אך עם זאת הפוליסה עלולה להתגלות בזמן אמת כהרבה פחות משתלמת.

תוספות לביטוח מקיף
ישנן מספר תוספות אשר אינן חלק אינטגרלי מביטוח הרכב אך סוכנויות ביטוח מציעות תמורה לתשלום נוסף (שימו לב – לעיתים תוכלו לבטל שירותים לא דרושים ולהוזיל את מחיר הביטוח). ההצעות העיקריות הללו הן ביטוח על המערכת ברכב, ביטוח שמשות, שירותי גרירה לרכב ואספקת רכב חלופי במקרה של טיפול במוסך או טוטאל לוס. במקרה של אספקת רכב חלופי – יש לבדוק תוך כמה זמן מסופק הרכב החלופי ( נע בין 24 שעות ל- 4 ימים).

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר