ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח ישיר רכב

כבר בין השנים 1997 ל- 2003 יושם חוק ביטוח רכב, שקבע כי חברת אבנר כבר אינה הגוף הביטוחי היחיד בשוק שיכול לגבות כספים לביטוח רכב - וביזר את היכולת הזו בין חברות הביטוח השונות, כך שכל אחת מן החברות הייתה יכולה לגבות מחיר לביטוח כאוות נפשה ובין טווח המחירים שהועיד הגוף המפקח על תעריפי הביטוח. חברות הביטוח הישיר היו פועל נגזר מכך כחלק מייעול השירות ומהמטרה להוזיל את מחיר הביטוח כדי למשוך אליהן לקוחות. ההתנהלות מול חברות הביטוח נעשית ללא סוכן או מתווך כלשהו כך שלא משלמים תוספת מעבר למחיר שנקבע בביטוח מראש.

כיצד לנהל ביטוח ישיר רכב?
לאחר שהבנו כי מקור החסכון נעוץ בתקשורת הבלתי אמצעית מול חברת הביטוח שבה בחרת להיות מבוטח, הרי שעכשיו התפקידים שהסוכן עשה עבורנו הפכו לשלנו, אנו מעורים ומעורבים בהתנהלות באופן ישיר. למשל- הסוכן היה יכול לבחור מול איזו חברת ביטוח כדאי לבטח בכל פעם מחדש כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר. כמובן שסוכנים רבים מקושרים לחברות ביטוח ובצורה כזו או אחרת היו יכולים להשיג מחיר זול יותר או למשוך אותנו אליהן בתואנה שזה הכי טוב לנו. כעת, השוואת מחירי ביטוח רכב היא המטלה שעלינו לעשות, אולם ניתן לעשות זאת בדרך קלה וחסכונית בזמן ובכסף.

השוואות מחירים לביטוח ישיר רכב
השיטה הנהוגה מתחלקת לשתיים: האחת היא להרים טלפון לכל אחת מחברות הביטוח שבה אנו מעוניינים לבטח, ולאחר התייעצות לבחור במתאימה ביותר. השנייה היא לרשום את הפרטים שלכם ואת נתוני הרכב בדף אינטרנט להשוואת מחירי ביטוח ישיר רכב, ולצפות תוך דקות ספורות לנציגי החברות שיחזרו אליכם במטרה למכור לכם פוליסת ביטוח שמתאימה לכם. ולכם מה נשאר? רק להחליט!

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר