ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטול ביטוח רכב

ישנם מקרים שבעקבותיהם צריך לבטל את פוליסת ביטוח הרכב לפני שהסתיים החוזה שנחתם עם סוכנות הביטוח. במקרה כזה מגיע לאנשים החזר על הפרמיות אשר שולמו, ובכל סוכנויות הביטוח ההחזר משתנה לפי הסיבה שבגינה בוטל הביטוח וכן לפי עלות הביטוח החדש בזמן הביטול.

ביטול ביטוח רכב מצד חברת הביטוח ומצד המבוטח
במידה וחברת הביטוח היא זו שביטלה את ביטוח הרכב, מגיע למבוטח החזר בהתאם לזמן שנשאר לו בחוזה הביטוח. כלומר אם עברו 9 חודשים מתוך שנה – יקבל המבוטח רבע מהפרמיה ששילם. חברות אחרות בוחרות להחזיר לפי כמה כסף היו דורשות מלקוח חדש בעבור אותה תקופה בדיוק.
במקרים בהם המבטח מבטל את פוליסת הביטוח – הדבר תלוי בסיבת הביטול. אם הביטוח מבוטל מכיוון שהרכב נגנב, נמכר או הלך טוטאל לוס, מקבל המבוטח את סכום הפרמיה כמו בסעיף הקודם – בהתאם לחלק היחסי שנשאר לו בחוזה.  למעשה עד כה הכל נשמע הגיוני וסביר – המקום היחידי שהדברים מתנהלים בצורה שונה היא כאשר המבוטח מבטל את הביטוח לא מהנסיבות שמוזכרות קודם לכן במאמר. במקרה זה חברת הביטוח תשאיר לעצמה סכום ששווה ערך לפי ביטוח תקופה קצרה עד הרגע בו בוטלה הפוליסה, שהוא יותר יקר, ותחזיר את הנותר למבטח.

האם יש הבדלים בין חברות הביטוח השונות?
החוקים שנכתבו כאן נקבעו על ידי המפקח על הביטוח ולכן כל חברות הביטוח עומדות בתנאים אלה – יש חברות שבוחרות להציב תנאים טובים יותר מאלו המצויינים פה – אך אף אחת לא יכולה להרע אותם.

לא תמיד כדאי לבטל את הביטוח
ישנם מקרים בהם יש פתרון טוב יותר מביטול הביטוח. חברות ביטוח רבות מאפשרות להחליף את פוליסת ביטוח הרכב לפוליסה זולה יותר ללא גביית סכום נוסף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר