ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף הזול ביותר

ידוע, כי מחירו של ביטוח רכוש- ביטוח מקיף וצד ג´ הוא מחיר הביטוח היקר יותר. בעלי רכבים רבים שמתקרבים למועד שבו עליהם לחדש את הביטוח לרכב ממהרים לרוב לרכוש את הביטוח הזול ביותר מבלי להתעכב על פרטיו, כלומר- המחיר הוא מה שמשנה, ואם מדובר בנציג ביטוח ממולח, יכול להיות שזה עלול לעלות לכם ביוקר בזמן של תביעת ביטוח, כי "מה שזול עולה ביוקר". הפיצוי הכספי המגיע לכם לאחר תביעה נגזר מהסכום אותו השקעתם בביטוח שרכשתם, לכן חשוב להקדיש זמן רב יותר לקריאת השורות הקטנות לפני חתימה על חוזה הביטוח.

למה לעשות ביטוח מקיף?
כמובן, בביטוח חובה לרכב אין מחלוקת- יש חובה לעשותו על פי החוק. אולם כשמדובר בביטוח מקיף, מדובר בעצם בביטוח נוסף אותו בוחר המבוטח לעשות, וכדי שהתוספת על ביטוח חובה לא יכביד על כיסו של המבוטח, מבקשים להקל בכל המקומות שניתן. וכאן המפתח הוא בדרך כלל סכום ההשתתפות העצמית. כשאתם בוחרים שלא לשלם דמי השתתפות עצמית בתשלום הביטוח המקיף או לשלם דמי השתתפות עצמית נמוכים, גזרתם על עצמכם לשלם סכומי עתק במקרה של תביעת ביטוח רכוש לרכב. הביטוח המקיף הוא ביטוח שבו רכושכם מבוטח או רכוש צד ג´ בזמן שעשיתם גם ביטוח צד ג´ ויש סיכוי גבוה שביום מן הימים תיאלצו באופן בלתי צפוי להשתמש בביטוחים אלו, גם אם אתם הנהגים הזהירים ביותר עלי כבישים.

כיצד למצוא ביטוח מקיף הזול ביותר?
ישנם אתרים הבאים לעזרתכם מבחינת זמן, בדיקה וסינון חברות הביטוח שמתאימות ביותר עבורכם, כמו גם חיסכון בתשלום על זמן שיחה. אותם אתרים להשוואת מחירי ביטוח יעשו זאת עבורכם- לאחר מילוי פרטים להשוואת מחירים לביטוח מקיף בלבד, המתינו לשיחות טלפון מנציגי חברות הביטוח הנבחרות, ויתכן שילוב של ביטוח חובה ומקיף שהוא הזול ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר