ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לסטודנטים

אתם סטודנטים? הרווחתם. גורמים רבים מכירים בקושי של סטודנט להרויח פת לחם במקביל ללימודיו ומשתדלים להקל על אוכלוסיית הסטודנטים בעניין. העניין הוא, שאילולא ההנחות הללו, יתכן שחברות רבות היו מפסידות גזרת לקוחות שלמה. הנחות והטבות אלו מאפשרות לסטודנטים להמשיך במעגל העבודה הממשיך להיות מעגל של קהל קונים בפני עצמו, שיש לו מוצרים מיוחדים. בין המוצרים המוצעים לסטודנטים ניתן למצוא גם ביטוח רכב לסטודנטים,  במטרה להקל עליהם או על הוריהם את תחזוקתו של רכב, בדרך כלל רכב שני במשפחה.

מהם מחירי ביטוח רכב לסטודנטים?
ניתן למצוא ברחבי הרשת מנעד שלם של מחירי ביטוח. ההנחות חוגגות ויכולות להגיע עד ל 40% הנחה, ממחיר ביטוח רכב "רגיל", כלומר, לאדם מעל גיל 24 שאין לו עבר של תאונות או הרשעות בשלוש השנים האחרונות. אולם מה הם באמת מכסים? לצורך העניין חייבים לערוך השוואה, ולגלות לבד. המחירים שינתנו לכם חייבים להיות מחירים סופיים, לאחר חישוב תוספת אם הנכם נחשבים לנהג צעיר או לנהג חדש, וכל ביטוח (חובה, מקיף וצד ג´) מפורט לסעיפים שלו. כמובן, יש לקרוא בין השורות, ולהבין לדוגמה כי ביטול השתתפות עצמית או סכום השתתפות עצמית מוקטן אומר שתשלמו יותר כדי לרכוש את הפוליסה (ולהיפך), אולם זה יפטור אתכם בזמן תביעה מתשלום הנע בין אלפי שקלים.

איך באמת ניתן להשיג את הביטוח הזול ביותר?
הזהרו מביטוחים זולים, יתכן שלא יהיו ממש לעזר כשבאמת תצטרכו אותם (תאונה, גניבה ועוד). כדי להשוות בין כל החברות עליך למלא טופס להשוואת מחירים באינטרנט, כך שיחזרו אליכם נציגים ממספר חברות ביטוח. מול נציגים אלו הבהירו כי הנכם סטודנטים, ובקשו את טפסי ההצעה אליכם כך שתוכלו להשוות ביניהם ולבחור.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר