ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף פורד

חברת פורד אשר נוסדה בשנת 1903 שייכת לקבוצת פורד- כיום הרביעית בעולם מבין חברות הרכב. קבוצת פורד מחזיקה במותגים אשר זוכים להצלחה כבר עשרות שנים. קבוצת פורד כוללת את המותגים פורד, לינקולן, מרקורי ומאזדה. בישראל דגמי פורד הנפוצים הם פוקוס פיאסטה, טרנזיט, קונקט ואקספלורר (בתחום הג´יפים). בישראל, חברת "דלק מוטורס" ומאיר הן מבין היבואניות של רכבי פורד ומאזדה לישראל מקבוצת פורד, כשמאזדה היא המכונית הנמכרת ביותר בישראל, ופורד היא המותג הנמכר בישראל מבין המכוניות האירופאיות.

מהו ביטוח מקיף פורד ?
מקיף הוא הביטוח אשר מפצה אתכם על פגיעות שנגרמו לרכב עצמו. הוא נחשב לביטוח היקר יותר מבין הביטוחים (מקיף, חובה וצד ג´). אין חובה לעשותו על- פי חוק, אולם הוא המשתלם ביותר היות והוא זה המשומש יותר מביניהם, ושכרו בצידו- המבוטח לא ישלם את סכומי הפיצויים הגבוהים מכיסו עבור חלקי רכב שנפגעו ולא יאלץ להוציא כספים על מפגע שקרה לרכב. מצד שני, אין ביטוח לגלגלי רכב או לנזק מצטבר כגון שחיקת חלפים. ככל שהרכב חדש יותר- כך תשלמו מחיר יקר יותר, אולם אם הינו רכב ישן יותר, יתכן ותידרשו למיגון על פי דרישות חברת ביטוח, למניעת גניבות ופיצויי ביטוח עתידיים עקב כך.

ביטוח מקיף לפורד
בארץ דגמי הפורד האמינים צברו פופולאריות ונראים יותר על הכביש - מדובר במכוניות אשר ידועות כבטוחות (ציון גבוה במבחני ריסוק- קחו לדוגמה את פורד פוקוס), וישנם יותר מבטחים אשר עורכים ביטוח לדגמים השונים. היות ופורד מככבת גם בשטח הליסינג, ישנה האפשרות לקבל הנחה בביטוח מקיף דרך ביטוח רכב קולקטיבי, אולם חשוב למצוא את השונות בסעיפים הקטנים שתוכל להעניק לכם תועלת והוזלה במחיר. היות והביטוח לרכב זה נחשב ליקר יחסית ולאור עמידותו בנזקים חיצוניים ומבחני הריסוק, רבים מתלבטים אם לערוך לו ביטוח מקיף או לא. חברות ביטוח משתדלות לבוא לקראת אותם מבוטחים ולהקל בסעיפי ביטוח שונים עליהם יחליט המבוטח ביטוח כמו סכום ההשתתפות העצמית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר