ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חדש

מזל טוב על הרכב! כעת, עולה השאלה מה קורה עם הביטוח הישן, ואיך למצוא אחד חדש. לאחר מכירת הרכב הישן הביטוח לא יהיה קיים יותר. הסיבה היא שכל ביטוח רכב מורכב מנתונים של הנהג של הרכב (או מספר הנהגים הקבועים בו), וכן מנתונים של הרכב עצמו. כשמחליפים רכב, כל הנתונים משתנים: סוג המנוע, כריות אויר, מיגון, שנתון ועוד. לכן בבואכם לרכוש רכב חדש ולערוך העברת בעלות עליו, חשוב להיערך מראש ולא לזוז לאף מקום, גם לא מטר עם האוטו החדש לפני שיש ביטוח רכב חדש עליו.

כיצד לעשות ביטוח רכב חדש?
תוכלו לתת את נתוני הרכב החדש לחברת הביטוח ולהכין מראש את הפעלת הביטוח באותו היום. במקביל, יש לבטל את הביטוח לרכב הישן (רק לאחר מסירת הרכב, כדי שלא ייוצר אף סוג של מצב שבו מישהו נוהג בו ללא ביטוח). אם אתם הולכים לקבל רכב חברה למשל שמושכר מליסינג, סביר להניח כי מבטחים אתכם ישירות דרך חברת הליסינג אולם זכרו כי זהו ביטוח כללי ויתכן שיהיה חסר את אחד הצדדים (ביטוח צד ג´) – בררו מהו ההסכם הנוגע לכם. במקרה ורכישת הרכב היא באופן פרטי, אתם בוחרים מהי חברת הביטוח הטובה ביותר עבורכם דרך שירות של השוואת מחירים. ככל שהרכב חדש יותר או יקר יותר כמו רכב שטח למשל או יוקרה, תהיה עליית מדרגה ויקור של מחירי הביטוח רכב והוצאות הרישיון. מצד שני סביר להניח כי לא תידרשו בהוצאות נוספות כמו מיגון הרכב.

לא לשנות את הרכב, אלא את הביטוח!
לא מומלץ לשנות את דגם הרכב לזול יותר. דגמים יקרים מכילים בדרך כלל תוספות חשובות ומתקדמות שישאירו את ערך הרכב עם מכירתו. מה שכן כדאי לעשות – זה שירות השוואת מחירים דרך אתר אינטרנט, וניצול המבצעים הנכונים לאותה התקופה אצל כל אחת מחברות הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר