ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה ממשלתי

בימינו, כל נהג שהוא בעל רישיון נהיגה ומשתמש ברכב כלשהו צריך לבטח את הרכב הזה. ביטוח רכב זה מכונה "ביטוח חובה" והוא מתוקף חוק הממשלה בגדר חובה לכל אזרח נוהג. בעבר היה נהוג ביטוח החובה בצורה שונה, ב1970 הוא היה מיוצג כחוק ממשלתי אחיד לכל הנהגים ללא הבדל בגילם, בסוג הרכב, בעברם התחבורתי וכו´. מצב זה יצר דריסה של נהגים אחראיים על גבי הנהגים המופרעים, שכן כספי הביטוח של הנהגים הזהירים היו לשימוש לכיסוי התביעות של הנהגים המופרעים. בעקבות מסקנה זו חל שינוי בחוק ביטוח החובה.

ביטוח חובה ממשלתי בחברות פרטיות
בתחילת המאה ה-21 הועברה הסמכות לכתיבת פוליסות הביטוח לשוק הפרטי, החלו לקום חברות ביטוח חדשות וכיום אנו יודעים על חברות ביטוח מרובות בארץ שמציעות פוליסות שונות ומגוונות. הביטוחים שהם בגדר רשות – ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ – שונים מאוד בין חברה לחברה. כל חברה מציעה פוליסה אחרת הכוללת כיסויים אחרים, הרחבות, הטבות וכו´. לעומת זאת, הממשלה מנסה לשמור על אחידות בעניין ביטוח החובה בכדי שיתאים לכלל האוכלוסייה. אומנם חברות הביטוח הפרטיות עובדות באופן עצמאי, אך קיים פיקוח על נושא פוליסת ביטוח חובה, בכדי לוודא שהם עומדות בתקנים הנדרשים.

מחירי ביטוח חובה
כאמור, הממשלה אוכפת את חוק ביטוח החובה ואת הפוליסות בחברות הביטוח השונות בארץ, זאת במטרה למנוע מחירים מופקעים ולא הגיוניים ולאפשר לכל הציבור להיות מבוטח בביטוח בסיסי זה. על פי ביטוח חובה יכוסו פגיעות פיזיות גופניות של אדם שנקלע לתאונה. מחירי הביטוח , כאמור, די זהים בתחום ביטוח החובה בחברות השונות. עם זאת המחיר נקבע על פי קריטריונים שונים כגון גיל, סוג רכב, שנת ייצור רכב וכו´.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר