ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מונית

נהגי המונית שוהים ברכבם שעות רבות במהלך היום. זמן השהייה הממוצע שלהם על הכביש הוא פי כמה וכמה מנהגים מהשורה, שכן מדובר בעיסוקם – בפרנסה שלהם. כתוצאה ישירה מכך ביטוח הרכב של נהג מונית, בין אם מדובר בביטוח חובה, ביטוח מקיף או ביטוח צד ג´ – העלות שלו תהיה יקרה יותר. הסיכוי לתביעת ביטוח רכב מצד נהגי מונית עלולה להיות גבוהה יותר עקב זמן השהייה שלהם בכביש שהוא גדול יותר מכל נהג אחר ובעקבות כך הם נחשפים יותר לתאונות דרכים ולתקלות שעלולות להיות ברכב.

השוואת מחירים לביטוח מונית
מכיוון שהמחירים לנהגי מונית מבחינת ביטוח על כל סוגיו הם שונים מכל נהג אחר, עוד יותר חשוב ומהותי לעשות הליך השוואת מחירים. בעבר כל חברות הביטוח היו תחת אכיפה ממשלתית וכל הנושא של ביטוח רכב כלל לא היה בשוק הפרטי. עם זאת, בשנים האחרונות אנו עדים לתהליך הפרטה בנושאים שונים ובחברות ביטוח בפרט. זה שנים חברות הביטוח הן תחת ידיים פרטיות וכתוצאה מכך המחירים בשוק שונים מאוד מחברה אחת לשנייה. אתרנו מציע לכם, נהגי המוניות, למצוא את הביטוח המשתלם ביותר לכם באמצעות השוואה בין החברות המובילות בעולם הביטוח בישראל.

באילו חברות ביטוח יהיה ביטוח מונית?
ביטוח מונית היא לא פוליסה נפוצה כמו ביטוח נהג צעיר, ועל כן היא לא תמצא בכל חברת ביטוח. עם זאת לכל חברה יש את הפוליסות הייחודיות שלה וההטבות שהיא מציעה. רצוי לעשות סקר שוק נרחב ולמצוא את החברות שכן מציעות פוליסות ייחודיות לנהגי מונית, פוליסות שבאות גם לקראת נהג המונית ומציעות כיסוי ביטוחי רחב על כל תאונה שלא תקרה. על אף שקשה יותר למצוא פוליסה זו בחברות הביטוח השונות רצוי לעשות את המאמץ בכדי שאתה, נהג מונית יקר, תקבל את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר