ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לשומרי שבת

בישראל זה ידוע, כי אנו מחפשים את המחירים הזולים ביותר. אנו יודעים שהעולם הופך למסחרי ולעתים אין קשר הדוק בין המחיר למה שאנחנו באמת מקבלים. בעולם תחרותי, המחירים יכולים לבוא לקראתנו הצרכנים, כי לנו יש את הכוח הגדול יותר. כך גם פלח גדול מהאוכלוסיה בארץ שהינו שומר שבת יכול לקבל מחיר ביטוח מוזל יותר מביטוח שנתי רגיל, משום שהרכב לא זז מכניסת השבת ועד לסופה – כלומר יותר מ – 24 שעות. חסכון בזמן שבו הרכב היה יכול להיות מצוי על הכביש ולהיפגע יכול לחסוך גם במחיר הביטוח.

מהו ביטוח רכב לשומרי שבת?
ביטוח רכב לשומרי שבת הוא ביטוח שנמכר בכל חברות הביטוח ובכך שני הצדדים מרוויחים- חברות הביטוח מרוויחות את הלקוחות שומרי השבת, ואותם לקוחות מקבלים פוליסת ביטוח לרכב במחיר מוזל. באותו הזמן הרכב עומד בחניה, ולא מוגן מפני פגיעות שהביטוח המקיף מציע כמו בימי חול רגילים. לעומת זאת אם הוא גורם נזק בגוף לאדם – ביטוח חובה עדיין פועל ללא הרף. היות ומחיר ביטוח מקיף הוא היקר יותר משני הביטוחים, הרי שעדיין הוזלת המחיר מורגשת באופן משמעותי. ישנם ביטוחי רכב לשומרי שבת שכן מכסים נזקים שנגרמו עקב ונדליזם, גניבה ופריצה וכן שאר כיסויי הביטוח לא יופעלו ולכן תוענק הנחה ביטוחית, אם- כי לא משמעותית.

היכן לרכוש ביטוח רכב לשומרי שבת?
תוכלו לרכוש זאת בכל חברות הביטוח, אולם אין אחידות בין ההצעות השונות. תוכלו לבצע השוואת מחירים על ידי הזנת פרטי הנהג הקבוע בטופס להשוואת מחירים באתר ומספר נציגים של חברת הביטוח יצרו עמכם קשר בהקדם. דרשו לראות מה מציעה הפוליסה הכתובה ובחרו בפוליסה שמתאימה לכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר