ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

האם מותר ליסוע בלי ביטוח חובה?

ביטוח חובה נדרש על- פי חוק כבר משנת 1970, והוא מפצה על הוצאות בגין פגיעות גוף שהתקבלו בשעת תאונה עם רכבכם, בין אם הנהג של הרכב הפוגע נפגע, נוסעי הרכב, נוסעיו של רכב אחר או הולכי רגל. חוק ביטוח חובה נוצר מטעמים הומניטאריים, כלומר ליצור מצב שבו כל מי שנפגע בגופו יוכל לקבל סיוע כלכלי, ולאחר מכן בשנת 1975 נקבע בחוק כי ביטוח הרכב של הנהג הפוגע הוא זה שישלם על הנזקים. העניין שביטוח חובה מעוגן בחוק ידוע, השאלה אם הוא נאכף? את ביטוח חובה מראים בשעת פגיעה של הרכב – כאשר ישנם נפגעים בגוף. במקרה זה יש לדווח למשטרה על המקרה, וזו מבקשת את פרטי הביטוח שלכם.

מה קורה למי שנתפס ללא ביטוח חובה?
בעיקרון, אין מדובר כאן על שלילה של רישיון במקום, אלא אם נעברה עבירת תנועה שצדיקה זאת. המשטרה מגיעה לאזור התאונה, ומטפלת בפרוט סידורה. מלבד קנס כספי בעל גובה רב יחסית, הנהג האשם יזומן לבית המשפט, ושם יחרץ אם הוא יקבל עונש נוסף בגין עבירת תנועה שנעשתה ויעשה שימוש בבדיקת העבר הביטוחי של הנהג (באם התקיימו מולו תביעות ביטוח קודמות בעבר). אי התייצבות לבית המשפט תחש ב להודאה בדבר העברה, לכן רצוי לשכור עורך דין לתעבורה וכן להגיע לבית המשפט.

האם מי שנפגע ללא ביטוח חובה זכאי לפיצויים?
במקרה שבו נסעו נוסעים עם נהג ללא ביטוח חובה, חברת "קרנית" תפצה את הנוסעים ותתבע את הכף בחזרה מחברת הביטוח של הנהג או מהנהג עצמו שלא היה לו ביטוח נכון לאותו זמן. באותה מידה, הנהג לא יפוצה על ידי חברת קרנית, אלא אם יוכיח כי לא ידע שאין ביטוח חובה לרכב או שאינו בעל הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר