ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב דיזל

רכב דיזל מתייחס לרכבים שהם בעלי מנוע בעירה פנימי בוכנאי. בעבר רכבי הדיזל היו מאוד נפוצים בארצנו שכן האגרה עליהם בוטלה, עם זאת בשנים האחרונות הרכב תפס פופלאריות דווקא באירופה ולא בארצנו, כיום הוא נפוץ ברכבים מסחריים יותר מפרטיים.  הדיזל הוא חסכוני ובעקבות כך הוא נפוץ ברכבים מסחריים כגון משאיות, ג´יפים, טנדרים וכו´.

פוליסת ביטוח רכב לדיזל
סוג הדלק אינו משפיע, על פי רוב חברות הביטוח, על עלות ביטוח הרכב. כך למשל ביטוח רכב דיזל ובנזין אמורים להיות שווים במחירם. ההבדלים במחירים יכולים למנוע מנח המנוע ולא בעקבות הסוג שלו. גם הסוג של המנוע וכיצד הוא מתנהג בהתאם לצריכת הדלק יכולה להשפיע על המחיר והתנאים של פוליסת ביטוח רכב לדיזל.

השוואת מחירים לביטוח רכב לדיזל
קיימות חברות ביטוח רבות , במיוחד בעקבות ההפרטה של חברות הביטוח שנעשתה ב2004. כל חברה מציעה למבוטחיה פוליסות ביטוח שונות ובמחירים שונים. כך למשל ביטוח של נהגים צעירים וחדשים יכול להיות יקר יותר בעקבות תאונות הדרכים, פוליסות ביטוח לדתיים שאינם משתמשים בשבת וחגים ברכב יכול להיות זול יותר. המחירים של ביטוח רכב לדיזל גם הם יכולים להשתנות מחברה אחת לשנייה, למרות שלא מדובר בקריטריון חד משמעי ולרוב ההבדל בין בנזין לדיזל הוא זניח, עדיין יכולה להיות השפעה. שכן ההשפעה של בנזין לעומת דיזל על המנוע של רכב, בהתאם לסוג הרכב , היא שונה – והיא זאת שיכולה להוות את ההבדל במחיר פוליסת הביטוח לרכב. רצוי לעשות השוואת מחירים באינטרנט שמאפשר אופציות חיפוש מעולות ע"י מילוי פרטים מתאימים, כמו כן להתייעץ עם סוכני ביטוח שייתנו לכם דילים משתלמים שלא תמיד מופיעים באתרי האינטרנט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר