ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה כיסוי

ביטוח חובה הוא יותר ממוצר שחברות הביטוח מוכרות. זהו חלק הביטוח אשר נדרש על – פי חוק לכל רכב אשר עולה על הכביש, ומי שאינו מקיים את הדרישות האלו של החוק עובר עברה. ביטוח חובה דואג לכל פגיעות הגוף והנפש שנגרמו כתוצאה מפגיעת רכבו של המבוטח באדם כלשהו (נוסע או נהג ברכבו או ברכבים אחרים כמו גם הולכי רגל ואנשים שהיו מצויים בסביבה). ביטוח חובה הוא אחד משלושת מרכיבי הביטוח לרכב, ואליו מצטרפים ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ שכל אחד מהם הוא ביטוח רכוש מסוג אחר.

איך לעשות לביטוח חובה כיסוי?
יש לביטוח חובה כיסוי ותוקף כשהוא משולם לחברת הביטוח וכן מוחתם על ידי הבנק. כיום, בחברות הביטוח הישיר ניתן לקנות את הביטוח טלפונית או דרך אתר האינטרנט, לקבל דרך הפקס העתק של הביטוח שישרת אתכם באופן זמני עד שיגיע אליכם המקור בדואר. המקור בדואר כבר מוחתם על ידי הבנק, עוד חיסכון בזמן שחברות לביטוח ישיר מעניקות לכם, שכן בביטוח אחר הייתם זקוקים ללכת לבנק בעצמכם. הכיסוי מתחיל לפעול כבר מרגע שבו סיכמתם עליו מול נציג השירות של חברת הביטוח ומאותו הרגע מותר על פי חוק לנסוע ברכב. במידה ואתם ממהרים לחדש את הביטוח לרכב עוד לפני שתוקפו של הקודם פג, תוקף הביטוח החדש יחל מיד עם סיום התוקף של הישן, ולא מרגע סגירת הטלפון מול נציג השירות.

איך לבחור ביטוח חובה?
ביטוח חובה הוא מוצר של חברות הביטוח, ויכול להגיע גם לפער של מאות שקלים בין הצעה של חברת ביטוח אחת למשנה. רצוי לעשות השוואת מחירי ביטוח לרכב, כדי להיות בטוחים שקיבלתם את עסקת הביטוח הטובה ביותר עבורכם, לאור השוואת מחירים וסעיפי הביטוח עצמם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר