ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נזק לרכב

בכל שנה מספר המכוניות שעולות על הכביש הולך ועולה. אפילו כשהיה מדובר ברפורמה להסרת מכוניות מיושנות מהכביש לטובת החדשות, עדיין הדבר לא פותר את הצפיפות, כבישים רבים נסללים במטרה להנגיש את כולם באופן יעיל, ותאונות הדרכים עדיין ממשיכות להיות הגורם מס אחת לתמותה אצלנו בארץ, ובעוד כך לעקוף את שמספר ההרוגים של כל מלחמות ישראל ונפגעי פעילות האיבה. הרכבים הניזוקים מקבלים את הטיפול המתקן ואנו חוזרים לעלות על הכביש.

איך עושים ביטוח נזק לרכב?
במקומות צפופים כמו למשל ערים בגוש דן, יש בעיות חניה ועוד סיבות שבגינן הרכב יכול להיקלע למקרים של נזק קליל – קימוט הפח, נפילת הטמבון, שריטות, שבירת שמשות ועוד. במקרים כאלו כמו במקרים אחרים של תאונה ונזק שנגרם לרכב שלך, רצוי לרכוש ביטוח מקיף, אשר עלותו זולה יחסית לסכום הכסף שתיאלץ להוציא במקרי נזק גדול. ביטוח מקיף מבטח רק את הנזקים שקרו לרכב שלך בין אם אתה נהגת או לא נהגת ברכב ובין אם הרכב עמד בחנייה או היה בתנועה. עם הביטוח הזה אתם עדיין יכולים להחליט לאיזה מוסך להכניס את הרכב למרות שחברת הביטוח תוזיל לכם את הטיפול אם תהיו במוסכי ההסדר. כשאתם חותמים על פוליסת הביטוח, עמדו על כך שהטיפול יוכל להינתן בכל מוסך מורשה של הרכב ולא רק במוסכי ההסדר.

כמה עולה ביטוח נזק לרכב?
כדי לדעת כמה ביטוח כזה יכול לעלות מומלץ להשתמש בשירות להשוואת מחירי ביטוח רכב. לאחר הזנת הפרטים שלכם ושל רכבכם בדף האתר יצרו עמכם קשר מספר נציגים מטעם מספר חברות ביטוח, ואתם בוחרים את ההצעה הטובה מכולן. תוכלו כמובן לבקש את הצעת המחיר בכתב עוד לפני שאתם חותמים, ולהשוות בין חברה אחת לאחרת. קורס שמאות רכוש הינה דרך מעניינת ללמוד עוד אודות נושא זה ואף להתמקצע בו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר