ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח נהג צעיר?

מאז ומעולם, כאשר רצינו לקנות מוצר כלשהו, החל מהמוצר הבסיסי והזול ביותר ועד למוצר היקר ביותר, תהליך הקנייה היה מלווה בהתלבטות. התלבטות זו נבעה מהצורך לבחור ולהשוות בין מוצרים שונים המתחרים על הכיס שלנו, ונבדלים באיכות, במחיר ובפונקציות שהם מציעים. עם הזמן, הפתחה הטכנולוגיה, האינטרנט נכנס לעולמינו, ובלחיצת עכבר יש לנו אפשרות להשוות בין המוצרים השונים מבלי לצאת מהבית. השוואת המוצרים זמינה כמעט עבור על מוצר או שרות.
אחד השירותים החשובים ביותר הוא ביטוח, שנועד לתת מענה במקרה של מצוקה. אחד מסוגי הביטוח הנפוצים והחשובים ביותר, הוא ביטוח רכב. חשיבות זו רק עולה לנוכח ריבוי טענות הדרכים במדינה. גם ביטוח רכב מתחלק למספר סוגים, שאחד מהם הוא ביטוח לנהג צעיר. למה הכוונה? נהג צעיר הוא נהג שגילו מתחת לגיל 24. חשוב לעשות הבחנה בינו לבין נהג חדש, המתייחס לנהג הנמצא פחות משנתיים על הכביש, מבלי קשר לגילו.

מחירן של
פוליסות הביטוח עולה במידה ומדובר בנהג צעיר. הכוונה היא הן למחיר ביטוח החובה והן למחיר הביטוח המקיף. מדוע חשוב לבטח את הנהג הצעיר? במקרה של ביטוח החובה, הפעולה נדרשת עפ"י חוק. במקרה של הביטוח המקיף – ידוע ששיקול הדעת של הנהג הצעיר, כמו גם הניסיון שלו על הכביש, מועטים יותר בהשוואה לנהגים מבוגרים יותר. לכן גם הסיכוי שלו להיות חלילה מעורב בתאונה גדול יותר בהשוואה לנהגים מבוגרים יותר.

חברות הביטוח השונות ממתחרות את ביטוח נהג צעיר באופן שונה. עם זאת, ניתן לומר שביטוח נהג צעיר יכול לייקר את הפוליסה במאות שקלים ולמעלה מכך, ומהווה עלייה של עשרות אחוזים במחיר הפוליסה. לצד ההבדלים במחירים של הפוליסה בחברות הביטוח השונות, ישנו הבדל גם בכיסוי הביטוחי. לכן, חשוב לבצע השוואה בין פרטי הפוליסות שמציעות חברות הביטוח השונות. אתר CallBit אוסף את כל המידע עבורך, על מנת שתוכל לבצע השוואה ולבחור את הפוליסה שמתאימה לך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר