ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סוכן לביטוח רכב

סוכני הביטוח הם חלק נרחב מהעובדים בעולם הביטוח. מדובר באיש מכירות שהתפקיד שלו הוא לשווק ולמכור את המוצרים שחברת הביטוח מציעה, במקרה שלנו ביטוחי רכב למיניהם כגון ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. המשכורת של סוכן הביטוח והמוטיבציה שלו למשוך יותר לקוחות ולמכור יותר מוצרי ביטוח היא מהעמלה שהוא מקבל מסכום הפרמיה שהמבוטח משלם. סוכן ביטוח רכב יעבוד על פי רוב עם מספר חברות ביטוח במקביל.

האם כדאי להתייעץ עם סוכן ביטוח רכב?
כאשר לקוח מתקשר לסוכן ביטוח הוא מצפה כי תוענק לו פוליסת הביטוח הטובה ביותר שמתאימה לדרישות שלו, לתקציב, לגיל ולסוג הרכב. הנאמנות של סוכן הביטוח היא שאלה שעומדת לא פעם בקרב מבוטחים, האם האינטרס שלו הוא להיות לצד הלקוח או לצד חברת הביטוח? מכיוון שסוכני הביטוח עובדים עם מס´ חברות ומשכורתם תלויה בעמלה מהפרמיות, שמשתנה מחברה אחת לשנייה, יש שטוענים כי לא ניתן לסמוך על סוכן ביטוח. כך למשל אם הסוכן יבין שמחברה אחת הוא יקבל אחוזי עמלה גדולים יותר הוא יכול לכוון את קהל הלקוחות אלו אליה. עם כן האמינות של הסוכן תהיה באחריותו בלבד- האם מטרתו היא רווחים כספיים בלבד או גם שקיפות מול לקוח?

כיצד ניתן לפקח על עבודתם הישרה של סוכני ביטוח רכב?
קשה מאוד לאכוף את הנושא הזה אך החל משנת 2006 גילו שיטה שתסייע ברכישת אמונם של סוכני ביטוח הרכב. הם נדרשים לעבור שורה של מבחנים ולימודים מאורגנים בכדי לקבל את ההסמכה לעבוד כסוכן ביטוח. כחלק מהלימודים האלו מקנים את הערכים ואת הפיקוח על אופן עבודתם. כמו כן סוכן ביטוח מחויב בפירוט אחוז עמלה מהפרמיה של המבוטח. ככל שהזמן חולף והפקפוק באמינות האנושית גדלה מוצאים דרכים נוספות לאכוף את עבודתם של סוכני הביטוח ולראות שהיא נעשית בכנות ואמיתיות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר