ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח מקיף

עשיתם ביטוח חובה, ועכשיו אתם מתפנים לביטוח אשר יגורתם מפניו: ביטוח מקיף לרכב. מדובר בביטוח יקר יותר באופן בסיסי מביטוח חובה, אשר לא תמיד נמצא לו שימוש במהלך השנה. לאחר שנת הביטוח, כשהביטוח יוצא מתוקף, לא ניתן יותר לנצל אותו, ועל כן רבים מרגישים אולי כי כספם נתון על קרן הצבי, חברות הביטוח מרוויחות משום שהשירותים שלהן כוללים רק נזקים שנגרמו על ידי תאונה כל שהיא. החידוש הוא, שהמבוטח יכול להחליט כמה ישקיע בכל סעיף של ביטוח על פי מדרג מחירים שנציג חברת הביטוח יציע.

מונחים בביטוח מקיף
ביטוח מקיף מעניק כיסוי למעשה לכל הנזקים שנגרמו מתאונה, ונמצא בתביעת הביטוח כי המבוטח הוא האשם בתאונה. הביטוח מגדיר את השירותים השונים שהוא מספק ובתוכם ישנם מספר מונחים שיש לשים לב אליהם בטרם רכישת הביטוח: השתתפות עצמית, כלומר – סכום תקרת התשלום שישולם על ידי המבוטח במקרה שבו המבוטח מעוניין לקבל כסף על נזק לרכבו במקרים המפורטים. כמו- כן, מהן ההקלות למבוטח כל עוד ישתמש בשירותי מוסכים שבהסדר – זה מתבטא בעיקר במחיר תיקון מופחת. ישנן תוספות של השתתפות עצמית בנזק לצד שלישי (בנוסף לביטוח רכב צד שלישי) – כלומר אם מוגשת לחברת הביטוח תביעה מטעם מי שנפגע מרכבך, כמה תשלם מכיסך עד שחברת הביטוח תשלים את יתרת הסכום, ירידת ערך והשתתפות עצמית בירידת ערך ועוד.  

איך ניתן לאתר את הביטוח המושלם?
הביטוח המושלם הוא הביטוח המותאם בעבורך. רצוי לעשות השוואת מחירי ביטוח בין חברות הביטוח השונות כדי לקבל מחיר ביטוח לרכב שהוא הוגן לכל הכיוונים – אתם לא משלמים יותר ממה שהתכוונתם לשלם. יותר מכך – השוואת המחירים גורמת לכם להיות מודעים אילו סעיפים קיימים בביטוח שלכם, וכמה תפוצו במקרה הצורך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר