ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירי ביטוח לרכב דו גלגלי

ביטוח חובה לרכב הינו חובה על פי חוק במדינת ישראל. על כל מי שנוהג ברכב להיות מבוטח בביטוח זה וברשותו להוסיף עליו כיסויי ביטוח נוספים לפי רצונו. בעקבות זאת, רודפות חברות הביטוח השונות אחר הנהגים ומנסות לשכנע אותם לבטח אצלן את רכבם. כמה מוזר הדבר שאצל בעלי הרכבים הדו גלגליים המצב דווקא הפוך. מרבית חברות הביטוח מתנערות מביטוח אופנועים וקטנועים וכלל לא מציעות את השירות הנ"ל, ובעלי רכבי הדו גלגלי הם אלה שאמורים לרדוף אחר חברת הביטוח. מתוקף היותן עסק כלכלי, חוששות חברות הביטוח מן הסיכון בביטוח אופנועים וקטנועים, שמעורבים באחוז ניכר מן התאונות הקטלניות בכבישי ארצנו ובנוסף בעלי נטייה להיגנב. החוק לא מחייב את החברות לבטח רכבים דו גלגליים וכך נוצר מצב בו הרוכבים נאלצים לשלם מחירי עתק, פי שניים ושלושה ממחיר הביטוח לרכב בכדי לבטח את רכבם כחוק.

מקימים את הפול
בכדי לפתור את המצב ולאפשר ביטוח חובה לאופנועים וקטנועים הוקם מאגר "הפול", שעוסק בביטוח רכבים מיוחדים וכלי רכב בעלי סיכון. בסמכות שר האוצר ועל פי תקנות ביטוח רכב מנועי חויבו החברות השונות להיות חברות בפול על פי היחס של גובה הפרמיות שלהן בשוק, לחלק ביניהן את העוגה הביטוחית ולספק פתרון חוקי למי שלא מצא דרך לבטח את רכבו. 

מחירים גבוהים
למרות הפתרון בדמות הפול וההשתתפות של כל חברות הביטוח בתהליך הרגולציה, מחירי ביטוח חובה לאופנועים עדיין גבוהים מאוד ביחס לשוק. נוסף על כך הביטוח אינו ספציפי ומדויק כמו שנהוג בשוק ברכבים הפרטיים ולא מתייחס לפרמטרים שונים כמו גיל הרוכב, דגם הרכב, שנתון, היעדר תביעות הביטוח לנזק בעבר ועוד, אלא רק בקטגוריות נפח המנוע לרכב הדו גלגלי שעל פיהן נקבעים התעריפים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר