ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח צד ג´?

ביטוח צד ג´ הינו ביטוח רשות שלא חובה לרכוש אותו אך במדינה מרובת תאונות כמדינת ישראל זהו הביטוח שיאפשר לכם לא לפשוט רגל במקרה שעשיתם תאונה. ביטוח רכב זה מתייחס למצב בו שני אנשים מעורבים בתאונה ויש לכסות את הנזיקין אחד של השני, כל צד מגיש תביעה לביטוח של הנהג השני ובכך מכסה את עלות הטיפול של רכבו.

מה מכסה הפוליסה?
פוליסת הביטוח מכסה נזקים שנגרמו לרכב מעל סכום מסויים וכן מכסה תשלום הוצאות משפטיות בסכומים שנקבעו מראש. בכל
פוליסת ביטוח רכב מסוג זה יש סעיף השתתפות עצמית הקובע כי עד סכום מסוים אין כיסוי של הפוליסה והנהג חייב בדמי השתתפות עצמית ספא. בסכומים הגבוהים יותר עוזרת הפוליסה בכך שהיא מכסה את תשלום הנזקים, שיכול להגיע לעשות אלפי שקלים, מבלי שהנהג ייאלץ לשלמם מכיסו.

למה לעשות ביטוח צד ג´?
הוצאות טיפול ברכב ובעיקר הוצאות משפט במידה ונגרר המקרה של הובלות לבית משפט יכולות להגיע לאלפי ואף מאות אלפי שקלים. סכומים אלו אינם סכומים שאדם ממוצע יוכל להרשות לעצמו ולכן תמיד טוב לדעת שיש ביטוח המכסה את מרבית הסכום ועוזר לנהג לשלם את הסכום הדרוש. ביטוח צד ג´ מופעל במקרה של תאונות בהן פגע הנהג ברכבו של נהג אחר, מקרים אלו יוצרים אי נעימות ומבוכה ובמידה והנהג לא יוכל לשלם את הנזק יווצרו גם תסכול ולחץ.
ביטוח רכב צד ג´ יוכל לחסוך את כל זאת ולאפשר לשני הנהגים להמשיך הלאה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר