ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לאנשי קבע

אנשי קבע נוהגים ברכב שניתן להם על ידי הצבא, אולם עניין הביטוח מוטל עליהם. בנוסף, לאנשי קבע מוצעות הטבות רבות, ביניהן גם רכישת רכב בסכום נמוך יותר וכן ביטוח רכב בתנאים מפתיעים. הסיבה שעומדת מאחורי הצעות ביטוח רכב מפתות היא למעשה אותה סיבה שעומדת מאחורי קולקטיב מסוים- חברות ותאגידים שמקבלים הנחות כמו למשל ביטוח רכב לעובדי מדינה או כל קבוצת אנשים מעל לארבעים איש שהחליטה להתאגד יחדיו על מנת לקבל הנחה כוללת. ומה המחיר לכך ? למעשה, הביטוח שמתקבל הוא תבניתי למדי ואינו מותאם באופן אישי לכל הנהגים אלא רק עונה על קריטריונים משותפים לאותם האנשים.

ביטוח רכב לאנשי קבע
בדרך כלל ההטבה לאנשי קבע ניתנת באמצעות "חבר" . הכרטיס מזכה את מחזיקו בהנחה – בין השאר בתחום הביטוח לרכב. על כתפיו של איש הקבע מוטלת המשימה למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורו המקנה לו הנחה ושירות מתאים. עליו לערוך השוואות מחיר ביטוח רכב בין סוכנות ביטוח רכב אחת לשניה וההנחות השונות שניתנות (רצוי לציין באם זהו רכב נוסף בבית) וכך לרכוש בתבונה ובזול ביטוח שלמעשה נמכר לאזרחים במחיר גבוה יותר. בנוסף, המועדון עשוי להעניק שירותי ייעוץ פיננסי לכרטיס החוץ – בנקאי החדש על פי הבאתם של תנאי חוזה הביטוח של כל חברת ביטוח.

השוואת מחירים לביטוח רכב של אנשי קבע
יש לתת דגש לסעיפים אשר משפיעים על מחיר הביטוח לרכב: השתתפות עצמית ותשלום על תוספות ביטוח לכיסוי נרחב. ההשתתפות העצמית יכולה להוזיל את מחיר הביטוח כולו, אולם להעלות את מחיר התשלום בעת הפעלת הביטוח (בזמן תאונה). בנוסף, יתכנו שינויים בפוליסה או הרחבות שלא ניתנות בפוליסת רכב סטנדרטית (ביטוח שירותי דרך למיניהם, ביטוח שמשות ועוד) אשר ייקרו את מחיר הפוליסה לאיש הקבע.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר