ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שירותים נוספים במסגרת ביטוח רכב

בביטוח רכב, ישנם תנאים בסיסיים שחייבים להיות קיימים – והם מהווים את הסטנדרט, כפי שמוגדר בפוליסת ביטוח לרכב פרטי ולרכב מסחרי עד 4 טון. כמובן שניתן להשמיט במידת הרצון והצורך סעיפים מסוימים ולשלם בהתאם, אולם ניתן גם להוסיף סעיפים, שמעניקים שירותים נחוצים וחשובים לא פחות, שלכן הם קיימים. פוליסות ביטוח מסוג סטנדרטי רשומות עבר פוליסת ביטוח חובה לרכב שמעניקה החזר מחברות הביטוח עבור נזקי גוף שנגרמו עקב תאונת דרכים, ופוליסה לצד שלישי, כשזו מעניקה השלמת כיסויי ביטוח לנזקי רכוש שונים. תוספות ביטוח אלו מגבירות את האטרקטיביות של הביטוח, משום שבזמן אמת הן עשויות להיות שימושיות.

אילו שירותים נוספים ישנם במסגרת ביטוח רכב?
במסגרת ביטוח רכוש, ניתן להוסיף ביטוח שמשות, כשההרחבה המוצעת מכסה מצבים בהם סכום התיקון מגיע לסכום דמי ההשתתפות העצמית ואף מעט מעבר, והמשמעות לעניין היא שבעל הרכב לא יצטרך להוסיף דמי השתתפות עצמית כלל במקרה של פריצה לרכב למשל שנגרמה עקב שבירת השמשה. שירותי דרך שונים כמו החלפת גלגל (ביטוח שמוצע לעתים רק לנשים) או שירותים הניתנים מידי גוף חיצוני לחברת הביטוח עצמה, כמו שירות תיקוני דרך, שירות גרירה למוסך, הטענת הרכב ובדיקת מצבר. כאן ישנם דמי השתתפות עצמית, ואילו החברות החיצוניות מעניקות מצידן הנחה משמעותית על הטיפול.

תוספות ביטוח עטופות בחבילות אטרקטיביות
לחברות הביטוח ישנן שיטות שיווק שונות להציע ללקוחותיהן את תוספות הביטוח, כשאלו מקבלים הנחות משמעותיות, למעט תשלומים שמשולמים ישירות לחברות חיצוניות כמו לשירותי הדרך. המחיר יכול להפוך לזול יותר באם מחיר ההשתתפות העצמית יעלה ברגע שמממשים את הביטוח. על- כן עריכת סקר שוק לביטוחי רכב באינטרנט תוכל לתעדף לכם את הביטוחים הזולים יותר עם מגוון ההצעות הטוב לכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר