ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לגימלאים

שוק ביטוחי הרכב הינו שוק תחרותי, ומציע מחירים שונים אשר מעוצבים על פי נתוני הרכב והמבוטח. כל בעל רכב מודע לכך שהוא חייב בביטוח חובה לרכב לפחות על פי חוק, ויכול להוסיף גם ביטוח מקיף לרכב וביטוח צד ג´ שאלו הם ביטוחי רשות. ניתן "לשחק" בין המחירים, כך שכגודל ההשקעה במחיר הביטוח הכולל – כן תקרת ההחזרים בשעה שמופעל הביטוח, אולם ישנו סרגל קבוע שעל פיו המחירים בנויים: סרגל הגילאים. במידה ומדובר בנהג שאין לו עבר של תביעות ביטוח רכב או שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות, ככל שעולים בגיל – הביטוח הולך ומוזל.

מהו ביטוח רכב לגימלאים?
ישנה משמעות להוצאות הביטוח השנתיות לרכב, שיתכן שלא נוצלה עד כה ברבות שנות הנהיגה שלכם על הרכב. בכל שנה יש לשלם מראש עבור תאונות שחס וחלילה עלולות לקרות, משום שהרי לא משנה כמה זהיר תנהגו, יכולים להיות גורמים נוספים לתאונה כמו עבריינות תנועה של אחרים או נהיגה מסוכנת, תנאי שטח לוקים בחסר ועוד. כשלוקחים את גורם הסיכון הזה ביחד עם העובדה שחברות הביטוח מפצות מבוטח בתנאי שהיה מבוטח בזמן האירוע, הרי שהמשוואה מראה כי יש צורך בביטוח מראש לעניין. גימלאים משתייכים לקבוצת סיכון נמוכה יותר, משום שאלו נמצאים פחות שעות נהיגה על הכביש, ערניים יותר בדרך כלל משום כך, שעות הנהיגה משתנות וחונים במקומות בטוחים יחסית.

כיצד לקבל מחיר טוב בביטוח רכב לגימלאים?
כל מי שמעוניין ברכישת ביטוח לרכב – נזקק לעשות סקר מחירים בין החברות, ולצורך כך יערוך השוואת מחיר ביטוח רכב מעט לפני תום תקופת הביטוח. במידה ומצאתם ביטוח זול לרכב – יש לוודא כי תקרת ההחזרים בביטוח היא גבוהה יחסית למחיר שאתם משלמים לביטוח, ולעומת זאת – שמחיר ההשתתפות העצמית קטן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר