ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה ומקיף לרכב

מחפשים לרכוש ביטוח חובה וביטוח מקיף לרכב? הגעתם למקום הנכון! קולביט מציעה לכם את פוליסות הביטוח הנחשקות והמשתלמות ביותר לרכבכם. שילוב של פוליסת ביטוח חובה עם פוליסת ביטוח מקיף יכולה להגן עליך בצורה המקסימלית ולאפשר לכך להתנייד עם רכבך בצורה הבטוחה ביותר. במידה וחס וחלילה תהיה זקוק להגנה ביטוחית, פוליסות הביטוח שלנו יגנו עליך ויתנו לך את הבטחון והמטריה הביטוחית לה אתה זקוק בעת משבר.

מה זה ביטוח חובה?
ביטוח חובה זה ביטוח אשר מחויב על פי החוק ואשר כל מטרתו לתת לך ולכל מי שנפגע מרכבך את כל ההגנות והסעדים אשר מגיעים לאדם כזה על פי החוק. כמובן שמדובר גם על נכויות ומוות חס וחלילה.

מה זה ביטוח מקיף? ביטוח מקיף לא מחויב על פיק חוקי מדינת ישראל. לביטוח זה מטרה אחת עיקרית והיא להגן על רכושך ולהחזיר את המצב לקדמותו. מדובר על נזקים כספיים שארעו לרכב הן עקב תאונה והן עקב גניבה או כל אירוע אחר.

האם יש חובה לרכוש ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף מאותה החברה?
בפירוש אין חובה כזו. תוכלו לרכוש כל אחת מהפוליסות ב
חברת ביטוח רכב או סוכנות ביטוח שתרצו. תוכלו להתאים ככה את המחיר האידיאלי ביותר עבורכם.

למה כדאי להשוות מחירים?
בעידן הגלובליזציה, כדאי מאוד לעשות השוואת מחירים. מחירי ביטוח הרכב ירדו משמעותית ועל כן יש הפרשים גבוהים בין חברה אחת לשניה במחירי ביטוח החובה וביטוח המקיף. השוואת מחירים קפדנית תעזור לכם למצוא מחירים מושלמים עבורכם.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר