ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

טיפים בעת רכישת ביטוח רכב

לכל בעל רכב חייב להיות לפחות ביטוח רכב אחד: ביטוח חובה. לבד מכך, הוא יכול לבחור רכישה של ביטוח מקיף לרכב, אולם מתקיימת דילמה – ביטוח מקיף לרכב מצד אחד הוא היקר יותר מן השניים, ומצד שני הסיכוי להשתמש ולהפעיל את הביטוח נמצא עבור רבים באותו ביטוח מקיף. בחתימה על חוזה, רצוי להצטייד במספר טיפים מבעוד מועד, משום שאלו עשויים לחסוך כספים מידי המבוטח. אנו יכולים למצוא באותה נשימה את דמי הכינון, שנגבים כאחוז משוויו של הרכב בנוסף לדמי השתתפות עצמית במידה והנהג הפעיל את הביטוח.

למה רצוי לשים לב לפני חתימת חוזה של ביטוח רכב?
בשלב חתימת החוזה, רצוי לדקדק בכמה שיותר פרטים ולהבין על מה ולמה נגבים מכם דמי ביטוח, ומה בעתיד עלול להיות לכם לרועץ. לדוגמה – בסעיף שבו רכב עלול להפוך ל"טוטאל לוס", חשוב להבחין – אילו אחוזים כתובים בחוזה? האם 50% או 60%? ככל שערך האחוזים גבוה יותר, הסיכוי שרכבכם יקרא "טוטאל לוס" הופך לנמוך יותר. בדקו בתוך כמה זמן תוכלו להסתייע בשירותי דרך? הזמן נע בדרך כלל בין 24 ל- 72 שעות. דבר נוסף – ביטוח מקיף המוצע לכם אינו מחושב בתוספת דמי מע"מ. יש להקפיד לחשב את דמי המע"מ כחוק, אולם זה עדיין לא מצדיק את רכישתו של ביטוח מקיף הזול ביותר.

את מי לתבוע?
טיפ אחד נוסף- בזמן תאונה, תוכלו לתבוע את חברת הביטוח שלכם על נזקים שנגרמו לרכבכם, ואת חברת הביטוח של הנהג הפוגע שאמור להיות לו ביטוח צד ג´. תביעת ביטוח מקיף מחייבת כמעט בכל המקרים דמי השתתפות עצמית, ועלול להכתים את פוליסות הביטוח בשלוש השנים הבאות – אולם אם תובעים את צד ג´ של הפוגע, יתווספו אל זה דמי שמאות, מוסכים ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר