ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכבים מיוחדים

רכישת פוליסת ביטוח לרכב היא פעולה בנאלית שבשגרה עבור כל בעל רכב סטנדרטי. אולם לכל אותם בעלי רכבים מיוחדים אין מדובר במשימה בנאלית ושגרתית. ישנם קטגוריות שונות לפיהן מחלקים את כלי הרכב המיוחדים, וכל קבוצה זקוקה לפתרונות ביטוחיים ייעודים עבורה, כאשר כל קבוצה זקוקה לפתרונות משלה. רכבים מיוחדים או ישנים מאוד הם מסוכנים ביותר לנהיגה ולכן זקוקים לכיסוי מוגדל מפני פגיעות גוף. רכבים אחרים ונדירים משמשים כפיתוי עבור גנבי רכב המחפשים מציאות מיוחדות. פוליסת ביטוח מקיף עבור רכבים כאלו עלולה להיות גבוהה מאוד.

ביטוח לרכבי אספנים
על פי הגדרה, רכב אספנות נחשב לרכב שמלאו לו 30 שנה או יותר משנת ייצורו, ובעליו ביקש שברישיון הרכב יצוין שמדובר ברכב אספנות. סוגי הרכב אותם ניתן לרשום כרכבי אספנות הם רכב פרטי, אופנוע, אוטובוס או רכב מסחרי. על הלוחית של רכב האספנות רשומות המילים "רכב אספנות" בדרך כלל היא מונה חמש ספרות בלבד. ישנם התניות האיסורים על נהיגה ברכבי אספנות כמו האיסור לנהוג בכבישי הארץ בין השעות 7ל 9 בבוקר. חברות ביטוח רכב רבות מסרבות לבטח רכבים כאלו מפני שעלות החלפים שלהם גבוהה והם מהווים סכנה בטיחותית.

רכבים מיוחדים נוספים
רכבים מיוחדים נוספים המצריכים ביטוח רכב מיוחד הם רכבים בעלי גג פתוח, ורכבי שטח המיועדים להשכרה. רכבים עם גג פתוח הם בבחינת פרצה הקוראת לגנב. הגג עשוי בדרך כלל מבד וניתן לפרוץ אותם בקלות רבה. חברות הביטוח מבטחות רכבים כאלו בסכומים גבוהים יחסית. רכבי השטח המושכרים מהווים בעיה מסוימת מפני שהם נהוגים על ידי אוכלוסייה חברת ניסיון בנהיגה בתנאי שטח והסכנה לתאונות ולפגיעות בגוף וברכוש היא גבוהה. הביטוח נועד לכסות גם את השוכרים ולכן נחשב לגבוה מאוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח צד ג´ |  צור קשר