ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ישיר או באמצעות סוכן

במציאות הקיימת רכישת פוליסת ביטוח רכב היא פעולה פשוטה וקלה מאוד. באמצעות רשת האינטרנט ניתן לבצע חיפוש של כל פוליסות הביטוח הקיימות כגון פוליסות ביטוח מקיף או פוליסות ביטוח צד ג´, מכל חברות הביטוח המובילות, ולעשות השוואת מחירים בדרך פשוטה ומהירה. עולם הביטוח מלא בהיצע ובאפשרויות שונות ומגוונות. לעיתים עודף המידע והשפע הרב עלול לבלבל ולהקשות על הבחירה בחברת ביטוח מסוימת. מצד שני, ההיצע הרב מביא לתחרות בריאה בשוק ביטוחי הרכב והמרוויח העיקרי הוא כמובן הצרכן משום שהחברות השונות מתחרות על כל צרכן ומורידות את מחירי הביטוח..

כיצד עדיף לרכוש פוליסת ביטוח?
כל בעל רכב המחפש פוליסת ביטוח לרכבו מתלבט בשאלה כיצד עדיף לרכוש ביטוח רכב. האם כדאי לרכוש פוליסת ביטוח דרך סוכן ביטוח או האם עדיף לרכוש את פוליסת הביטוח ישירות מחברת הביטוח? כאשר רוכשים פוליסת ביטוח באופן ישיר מחברת הביטוח חוסכים למעשה את עלות עמלת התיווך של סוכן הביטוח. גם כאשר סוכני הביטוח מורידים מחירים ולעיתים אפילו מצליחים להשוות את הצעת המחיר שלהם לזו שתקבלו מחברת הביטוח ישירות, עדיין סעיף העמלה אינו מתבטל שכן זהו שכרו של הסוכן.

היתרונות של סוכן הביטוח
ובכל זאת ישנם יתרונות לא מבוטלים לרכישת פוליסת הביטוח מסוכן הביטוח ולא באופן ישיר מחברת הביטוח. כאשר אנו נעזרים בשירותיו של סוכן הביטוח יש לנו למעשה אדם אשר מייצג אותנו מול חברת הביטוח, ודואג לכל האינטרסים שלנו והפעולות הבירוקרטיות במקרה של תביעה כלפי חברת הביטוח. חברות הביטוח נותנות למבוטח טיפול פחות אישי כאשר בכל פעם שאנו משוחחים עם נציג של חברת הביטוח מדובר באדם אחר שאינו מכיר או יודע את פרטי המקרה שלנו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר