ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד להשיג ביטוח רכב זול?

ביטוח רכב זול הוא משאת חייו של כל נהג, האמנם? חסר עוד משפט במשוואה הזו על מנת שתהיה אמיתית: זול ומשתלם. משתלם, זה אומר שהנהג לא ישלם הרבה כסף כעת, כשהוא מתחייב לחוזה שנתי מול חברת הביטוח, ומאידך לא יצטרך לשלם סכומי כסף גדולים בזמן שבו יפעיל את הביטוח – לאחר תאונה, כשהרכב נגנב, נשברה שמשה וכדומה. במקביל לזה, חשוב לקבל את כל השירותים שיהיה לנו שימוש בהם – בין אם אלו שירותי דרך וגרר, רכב חילופי, החלפת גלגל באמצע הדרך ועוד.

איך לבדוק הצעות ביטוח רכב?
הדרך הטובה לדעת מה מקבלים בעבור סכומי הכסף שמשלמים זה להקדיש לכך מעט זממן (אם כי אין צורך בימים שלמים עבור כך) להשוואת מחירי ביטוח רכב. את ההשוואה ניתן לעשות לבד, וזה חוסך לכם תשלום נוסף לסוכן ביטוח שגובה עמלות בעבור המטלות שהוא עושה עבורכם. על מנת שלא ליפול בין הכסאות אחר – כך, יש לקרוא כל חוזה של ביטוח רכב שאתם מעוניינים בו עד לרמת האותיות הקטנות ולהבין מה המשמעות של כל סעיף , ובעיקר להתרכז במספרים.

אילו מושגי מפתח עיקריים קובעים את מחיר הביטוח?
רצוי להתרכז במושגים "השתתפות עצמית": ככל שמחיר ההשתתפות העצמית יהיה נמוך בתשלום השנתי אולם נמוך גם בשעה שבו יש תביעת ביטוח – הוא יהיה משתלם יותר משום שגם כאן וגם כאן עליכם להוסיף את סכום הכסף הנקוב. "תקרת סכום ביטוח" – זה הסכום המרבי לו תוכלו לזכות במקרה המפורט, "תוספות ביטוח" – אינן הכרחיות אך משתלמות. עשו את החישוב בעצמכם.

יש עוד ברירות
תמיד לזכור שיש לכם הנחות בדרך זו או אחרת: לעתים חברות המעסיקות עובדים מעניקות הטבות בביטוח רכב, רצוי לקבל לביטוח רכב הצעה גם מ"חבר" אם אתם חברים שם או הנחות מחברת ביטוח ששם אתם מבוטחים לפחות בשני ביטוחים או לשני רכבים בבעלותך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר