ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לא מרוצה מחברת הביטוח שלך?

ביטוח רכב תקף אמנם לשנה, אלם זה זמן מספיק כדי לגבש על חברת הביטוח חוות דעת. הקלות שבה ניתן לעבור לאחר תקופת הביטוח על ידי ביטוח ישי או באמצעות סוכן בלתי תאומן, ולכן חברות הביטוח נלחמות על כל מבוטח ומבוטח. הסיבות למעבר בין חברת ביטוח אחת לאחרת יכולות להיות רבות: חווית שירות לא נעימה – חוסר התפשרות או שירות קלוקל הצעת מחיר לביטוח רכב זול יותר, החלפת רכב ומציאת עסקה טובה יותר בחברת ביטוח אחרת ועוד.

מעבר בין חברת ביטוח אחת לשנייה
זכרו, כי לאחר תום תוקף הביטוח, יש את מלוא הגושפנקא להחליף חברת ביטוח רכב. קודם כל, האפשרות לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות מעוררת מיקוח בין המבוטח לשעבר לחברת הביטוח הקודמת – והאפשרות להגיע לתנאים טובים יותר ולהטבות המוענקות ללקוחות ותיקים ובתנאי שהלקוח יישאר באותה חברה לביטוח. במידה והמעבר מתהווה במהלך תקופת הביטוח ולפני שהיא פגה, יש לברר מהו האחוז של החזר פרמיית ביטוח רכב חובה עקב ביטול ביטוח רכב והאם זה משתלם.

כמה זמן מראש להודיע?
כשמעוניינים "לסגור את הספר" ולא להמשיך אותו מכאן, חשוב לדעת מראש כי קל מאוד להצטרף לחברת ביטוח – זה קורה אפילו בשיחת הטלפון הראשונה שתעשו מול הנציג, אולם להשתחרר מההסכם קשה מאוד – לעולם המבוטח לא ירוויח מכך. בדרך כלל עליו להודיע 30 יום מראש, כלומר עדיין ישלם עבור חודש מראש את דמי הביטוח בכל מקרה.

האם חברת הביטוח היא זו שביטלה?
אם חברת הביטוח לרכב ביטלה בעצמה את החוזה ביניכם, ישנה מדיניות מיוחדת להחזרי דמי ביטוח, במידה והלקוח לא פרם את ההסכם. ניתן להחזיר את הסכום היחסי שנותר מדמי הביטוח ועד לתום התקופה, או את סכום ההצעה (למבוטח אחר) לביטוח תקופתי המחושב על פי הזמן שהיה נותר עד לסיום התקופה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר