ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הקפאת ביטוח רכב

ישנם תרחישים מאוד נפוצים ומקובלים בחיים בהם נזדקק להליך של הקפאת ביטוח הרכב לתקופה מסוימת. למשל, במקרים בהם אדם מוכר את רכבו אך טרם מצא כלי רכב חלופי אחר. בזמן שעובר בינתיים הוא למעשה משלם על ביטוח רכב מבלי שיש לו למעשה כלי רכב לבטח. אין ספק שמדובר בבזבוז משווע של כסף יקר ומיותר. על מנת להימנע מכך מומלץ לברר אודות הליך הקפאת ביטוח רכב בחברת הביטוח בה אתם מבוטחים. חשוב מאוד לזכור שבדרך כלל עלות הקפאת הביטוח כרוכה בתשלום, ולעיתים שווה יותר מבחינה כלכלית לבטל אותו לגמרי ולרכוש ביטוח רכב חדש.

עלות ההקפאה של סוגי הביטוחים השונים
מלבד העבדה שעלות הקפאת ביטוח הרכב משתנה בין חברת ביטוח לחברת ביטוח, הרי שעלות ההקפאה מושפעת גם מסוג פוליסת הביטוח אותה אנו מבקשים להקפיא. למשל, הקפאת פוליסת ביטוח חובה יקרה לעומת ההחזר אותו נקבל במקרה של ביטול הפוליסה כליל. במקרה של פוליסות ביטוח מקיף, הרי שהעניין מורכב יותר, ולעיתים נכנסים לחישובי אחוזים על תקופות. צריך לברר מה נשאר לנו ביד בשורה התחתונה בשביל לקבל החלטה מושכלת ונבונה.

לכמה זמן ניתן להקפיא ביטוח?
ביטוח רכב ניתן להקפיא לתקופה מינימאלית של חודש או שלושים יום. על כל מקרה שלא יבוא, חשוב לזכור שתקופת ההקפאה מסתיימת כאשר מגיעה פוליסת הביטוח לסוף תוקפה. בסוף ההקפאה זכאי בעל הפוליסה להחזר כספי של אורך התקופה בה הביטוח היה מוקפא.

ההבדל בין ביטול להקפאה
לכל אותם אנשים שתמיד נזכרים מאוחר מדי חשוב להדגיש כי תקופת ההקפאה אינה עובדת באופן רטרואקטיבי, ומי שמעוניין בהקפאה רצוי שידאג לכך מראש. חשוב מאוד להבחין בין ביטול כליל של פוליסת הביטוח לין הליך של הקפאה זמנית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר