ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צעיר ליום אחד

ביטוח לבני 17-24 עלול לעלות ביוקר- ולא שיש ברירה. נהגים בני 17 – גיל הוצאת הרישיון ועד לגיל 21 או 24 בהתאם לתפישה הרווחת בבית חברת הביטוח לרכב הוא הגיל המסוכן ביותר – גיל זה מסמן את כמות התאונות הרב ביותר על פי הסטטיסטיקות, או לפחות על פי כמות הגשת תביעות הביטוח.צעירים רבים שמשתחררים לאחר גיל 21 ואינם מודעים לכך, משלמים מחיר רב יותר בביטוח רכב. במקום זאת רצוי לערוך השוואת מחירי ביטוח רכב ולהבין מי חברת הביטוח שמבטחת בזול, ואולי אפילו להשכיל וללמוד מעט מעבר לכך ממדריך ביטוח רכב.

מי הוא נהג צעיר, ומדוע הביטוח יקר?
נהג צעיר עונה לקטגורית הגיל שחברת הביטוח הציבה כנהג צעיר, וזה משתנה עד לגיל 21 או לגיל 24- משיקולים פנימיים של חברת הביטוח. אותם נהגים צעירים משלמים עבור תוספת ביטוח נהג צעיר בכל סוג ביטוח שבו יבחרו. ביטוח חובה יתפח ממילא, ואם ברצונו לעשות גם ביטוח מקיף, המחיר יתפח בהתאם, משום שאם הוא בין בעלי הסיכון הרב יותר לתאונה, חברת הביטוח תוכל לפצות אותו.

נהג חדש עם עבר של הרשעות ביטוח
כל נהג שהוגשה נגדו תביעת ביטוח ויצא בה אשם, יגדיל את סכום הביטוח שישלם להבא בחברות הביטוח. הנתון הזה נמצא במאגר של חברות הביטוח ועל מנת שלא לשלם את אותה התוספת יש להגיש אישור להיעדר תביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות. במידה ויש לו עבר עם הרשעות ביטוח וכן עומד בקריטריונים כנהג חדש, ישלם יותר.

כיצד ניתן להוזיל את מחיר הביטוח?
מחיר הביטוח יכול להיות מוזל יותר, לאחר השוואת מחירי ביטוח- יש להזין את הפרטים של הנהג הצעיר ביותר ברכב שנוהג בו בקביעות ואת הנתונים של הרכב כפי שמתבקשים בטופס המקוון באתר להשוואת מחירים. בנוסף, ישנה אפשרות לשלוח מסרון לחברת הביטוח ולשלם בעבור זמן הנסיעה בלבד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר